THE WORK

Be good. Ons motto vanaf de dag van oprichting. Je kunt heel veel praten over hoe goed mensen en merken zouden moeten zijn. Beter bewijs je het. Elke dag opnieuw. Be good is de norm.

THE CLUB’S

LATEST

Filter

Atria

#zegerwatvan

‘Waarom was je dan nog zo laat op straat?’ ‘Je draagt ook van zulke korte rokjes!’ Slachtoffers van seksueel geweld krijgen hier nog te vaak bewust of onbewust de schuld van. Reden voor Stichting Rutgers en Kennisinstituut Atria om hier samen met ons aan de slag te gaan.

THE CLUB'S BEST
PER TEAM

SOCIAL

The best from our social media heroes

Filter

Gemeente Den Haag

Afvalaanpakkers

Hoe onbekende Haagse schoonmaakhelden (online) influencers worden.

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.

Alle cases van team social

PUBLIC

Topwerk voor onze klanten in de publieke sector

Filter

Longfonds

Ademtest voor peuters

Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.

UWV

Wat Werkt Voor Jou

Werkzoekenden in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.

Alle cases van team public

CAMPAIGNS

Work from our brand builders

Filter

UWV

ExpertAdvies voor ondernemers

Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.

Vodafone

Future Ready

Contentstrategie die erop gericht is om Vodafone Business onder MKB Nederland te positioneren als dé autoriteit op het gebied van IoT.

bol.com

Samen ondernemen is samen groeien

Contentstrategie die ondernemers in het MKB moet laten inzien dat bol.com het platform, de kennis en de diensten heeft die hun onderneming verder kan laten groeien.

Alle cases van team campaigns

VIDEO

Work from our video storytellers

Filter

MKB Nederland

Het is zo klaar, hoor

Een campagne om de mkb ondernemer aan te moedigen om hun bedrijf toegankelijk te maken voor mensen met een beperking.

Cisco

#lovewhereyouwork

Zo tof is het om bij Cisco te werken! Dat is het doel van de video #lovewhereyouwork. En dat is gelukt. Feel good. Goede vibe. En technische trucjes die uitnodigen om te blijven kijken (en daarna om te solliciteren natuurlijk).

Atria

#zegerwatvan

‘Waarom was je dan nog zo laat op straat?’ ‘Je draagt ook van zulke korte rokjes!’ Slachtoffers van seksueel geweld krijgen hier nog te vaak bewust of onbewust de schuld van. Reden voor Stichting Rutgers en Kennisinstituut Atria om hier samen met ons aan de slag te gaan.

Alle cases van team video

PR

PR-cases we’re proud of

Filter

Coloplast

Leven met een stoma

Leven met een stoma. Een PR-campagne die taboes blootlegt en die stomadragers empowered. Nederlanders hebben een mening over stoma’s, maar hoe is de werkelijkheid eigenlijk?

Vodafone

Internet of Things-onderzoek

Een PR-campagne voor ondernemers met need-to-have content om Vodafone Zakelijk te laden als autoriteit op het gebied van het Internet of Things.

Hotel Casa

Influencer event Hotel Casa

Een influencercampagne om het nieuwe horecaconcept Hopp in the spotlights te zetten.

Alle cases van team PR

Design examples you will fall in love with

Filter

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.

VGZ

Liquid hearts

Ontwikkelen van brand assets en opfrissen look&feel voor VGZ zorgverzekeraar.

Apeldoorn citymarketing

Royaal Apeldoorn

In één klap zie je het: Apeldoorn staat ergens voor. Dankzij onderscheidend design. De kwaliteiten van Apeldoorn teruggebracht tot doeltreffend design.

Alle cases van team Lovebrand Designers

Brand Publishing

Publishing cases to inspire you

Filter

bol.com

Partner Platform

Platformen zijn de winkelstraten van de toekomst. Bol.com fungeert steeds vaker als ontmoetingsplek voor klanten en aanbieders. De platformeconomie, als zelfstandige tak met een eigen dynamiek, nestelt zich zo stevig in het ondernemerslandschap.

ABN AMRO MeesPierson

Financial Focus

Financial Focus van ABN AMRO MeesPierson is hét inspiratieplatform voor vermogenden. Uit de schoot van het mediamerk Financial Focus komen inmiddels een website, een magazine en prijswinnende TV-documentaires.

ABN AMRO MeesPierson

Het geheim van succesvol beleggen

Beleggen=eng. Sparen=veilig. Zo hebben we het allemaal geleerd. Toch? Met ABN AMRO MeesPierson zijn we opzoek gegaan naar Het Geheim van Succesvol Beleggen.

Alle cases van team Brand Publishing

THE CLUB’S

ALL-TIME BEST