THE WORK

Be good. Ons motto vanaf de dag van oprichting. Je kunt heel veel praten over hoe goed mensen en merken zouden moeten zijn. Beter bewijs je het. Elke dag opnieuw. Be good is de norm.

THE CLUB’S

LATEST

Filter

UWV

Wat Werkt Voor Jou

Werkzoekende in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.

THE CLUB'S BEST
PER TEAM

SOCIAL

The best from our social media heroes

Filter

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

Gemeente Den Haag

Afvalaanpakkers

Hoe onbekende Haagse schoonmaakhelden (online) influencers worden.

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?

Alle cases van team social

PUBLIC

Topwerk voor onze klanten in de publieke sector

Filter

MBO Amersfoort

Liefde voor onze zorgstudenten

Een krachtige social campagne om zorgstudenten en docenten van MBO Amersfoort in het zonnetje te zetten die tijdens de corona pandemie in de zorg werkzaam waren.

Longfonds

Ademtest voor peuters

Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.

Gemeente Amersfoort

Klaar voor de toekomst

Een campagne om meer bewustwording te creëren rondom het thema duurzaamheid in de gemeente Amersfoort.

Alle cases van team public

CAMPAIGNS

Work from our brand builders

Filter

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

bol.com

Samen ondernemen is samen groeien

Contentstrategie die ondernemers in het MKB moet laten inzien dat bol.com het platform, de kennis en de diensten heeft die hun onderneming verder kan laten groeien.

PostNL

Succes op bestelling

Positionerende contentstrategie die e-commerce ondernemers in het MKB laat inzien dat Postnl ze kan helpen bij het verder laten groeien van hun onderneming door het delen van inspiratie, kennis en kunde op het gebied van logistieke e-commerce.

Alle cases van team campaigns

VIDEO

Work from our video storytellers

Filter

MKB Nederland

Het is zo klaar, hoor

Een campagne om de mkb ondernemer aan te moedigen om hun bedrijf toegankelijk te maken voor mensen met een beperking.

HSL

Mensen van de HSL

Het echte verhaal vertellen. Dus ook als het moeilijk of negatief is. Dat doen de mensen van de HSL, nu al drie seizoenen lang.

Cisco

#lovewhereyouwork

Zo tof is het om bij Cisco te werken! Dat is het doel van de video #lovewhereyouwork. En dat is gelukt. Feel good. Goede vibe. En technische trucjes die uitnodigen om te blijven kijken (en daarna om te solliciteren natuurlijk).

Alle cases van team video

PR

PR-cases we’re proud of

Filter

Vodafone

Internet of Things-onderzoek

Een PR-campagne voor ondernemers met need-to-have content om Vodafone Zakelijk te laden als autoriteit op het gebied van het Internet of Things.

Hotel Casa

Influencer event Hotel Casa

Een influencercampagne om het nieuwe horecaconcept Hopp in the spotlights te zetten.

Coloplast

Leven met een stoma

Leven met een stoma. Een PR-campagne die taboes blootlegt en die stomadragers empowered. Nederlanders hebben een mening over stoma’s, maar hoe is de werkelijkheid eigenlijk?

Alle cases van team PR

Design examples you will fall in love with

Filter

Abeos Uitzendbureau

Abeos rebranding

Vernieuwen zonder de basisdoelgroep te vervreemden.

MBO Amersfoort

MBO Amersfoort rebranding

Van een stoere MBO-opleiding een stoer merk maken.

VGZ

Liquid hearts

Ontwikkelen van brand assets en opfrissen look&feel voor VGZ zorgverzekeraar.

Alle cases van team Lovebrand Designers

Brand Publishing

Publishing cases to inspire you

Filter

bol.com

Partner Platform

Platformen zijn de winkelstraten van de toekomst. Bol.com fungeert steeds vaker als ontmoetingsplek voor klanten en aanbieders. De platformeconomie, als zelfstandige tak met een eigen dynamiek, nestelt zich zo stevig in het ondernemerslandschap.

ABN AMRO MeesPierson

Financial Focus

Financial Focus van ABN AMRO MeesPierson is hét inspiratieplatform voor vermogenden. Uit de schoot van het mediamerk Financial Focus komen inmiddels een website, een magazine en prijswinnende TV-documentaires.

Alle cases van team Brand Publishing

THE CLUB’S

ALL-TIME BEST