Be good. Ons motto vanaf de dag van oprichting. Je kunt heel veel praten over hoe goed mensen en merken zouden moeten zijn. Beter bewijs je het. Elke dag opnieuw. Be good is de norm.
THE WORK
Filter
What the world knows about…
Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?
Afvalaanpakkers
Hoe onbekende Haagse schoonmaakhelden (online) influencers worden.
@Techgags
The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.
PUBLIC
Topwerk voor onze klanten in de publieke sector
Filter
Liefde voor onze zorgstudenten
Een krachtige social campagne om zorgstudenten en docenten van MBO Amersfoort in het zonnetje te zetten die tijdens de corona pandemie in de zorg werkzaam waren.
Wat Werkt Voor Jou
Werkzoekenden in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.
Ademtest voor peuters
Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.
CAMPAIGNS
Work from our brand builders
Filter
Vermogens in Nederland
Vermogens in Nederland. Dat is de titel van het kernformat van ABN AMRO MeesPierson. Met dit format zijn we, als contentmarketeers, uitgegaan van één centrale vraag, waarop we de veelzijdige antwoorden uit de doelgroep der miljonairs zoeken: ‘Wat doet het bezitten van veel vermogen met je?’
Succes op bestelling
Positionerende contentstrategie die e-commerce ondernemers in het MKB laat inzien dat Postnl ze kan helpen bij het verder laten groeien van hun onderneming door het delen van inspiratie, kennis en kunde op het gebied van logistieke e-commerce.
Klimaatondernemers
Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.
VIDEO
Work from our video storytellers
Filter
Financial Focus ondernemersportretten
Een inspirerende serie ondernemersportretten, onderdeel van de 360 graden contentstrategie Financial Focus. Deze portretten zijn een videodoorvertaling van een magazinerubriek en geven een indringend beeld van het ondernemersleven.
#lovewhereyouwork
Zo tof is het om bij Cisco te werken! Dat is het doel van de video #lovewhereyouwork. En dat is gelukt. Feel good. Goede vibe. En technische trucjes die uitnodigen om te blijven kijken (en daarna om te solliciteren natuurlijk).
Het is zo klaar, hoor
Een campagne om de mkb ondernemer aan te moedigen om hun bedrijf toegankelijk te maken voor mensen met een beperking.
PR
PR-cases we’re proud of
Filter
Inhaker: Nationale Broer en Zus dag
Een PR-aanpak om in te haken op Nationale Broer en Zus dag.
Influencer event Hotel Casa
Een influencercampagne om het nieuwe horecaconcept Hopp in the spotlights te zetten.
Internet of Things-onderzoek
Een PR-campagne voor ondernemers met need-to-have content om Vodafone Zakelijk te laden als autoriteit op het gebied van het Internet of Things.
Filter
Royaal Apeldoorn
In één klap zie je het: Apeldoorn staat ergens voor. Dankzij onderscheidend design. De kwaliteiten van Apeldoorn teruggebracht tot doeltreffend design.
Liquid hearts
Ontwikkelen van brand assets en opfrissen look&feel voor VGZ zorgverzekeraar.
MBO Amersfoort rebranding
Van een stoere MBO-opleiding een stoer merk maken.
Brand Publishing
Publishing cases to inspire you
Filter
Het geheim van succesvol beleggen
Beleggen=eng. Sparen=veilig. Zo hebben we het allemaal geleerd. Toch? Met ABN AMRO MeesPierson zijn we opzoek gegaan naar Het Geheim van Succesvol Beleggen.
Financial Focus
Financial Focus van ABN AMRO MeesPierson is hét inspiratieplatform voor vermogenden. Uit de schoot van het mediamerk Financial Focus komen inmiddels een website, een magazine en prijswinnende TV-documentaires.
Partner Platform
Platformen zijn de winkelstraten van de toekomst. Bol.com fungeert steeds vaker als ontmoetingsplek voor klanten en aanbieders. De platformeconomie, als zelfstandige tak met een eigen dynamiek, nestelt zich zo stevig in het ondernemerslandschap.