THE WORK

Be good. Ons motto vanaf de dag van oprichting. Je kunt heel veel praten over hoe goed mensen en merken zouden moeten zijn. Beter bewijs je het. Elke dag opnieuw. Be good is de norm.

THE CLUB’S

LATEST

Filter

ABN AMRO MeesPierson

Het geheim van succesvol beleggen

Beleggen=eng. Sparen=veilig. Zo hebben we het allemaal geleerd. Toch? Met ABN AMRO MeesPierson zijn we opzoek gegaan naar Het Geheim van Succesvol Beleggen.

THE CLUB'S BEST
PER TEAM

SOCIAL

The best from our social media heroes

Filter

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?

Gemeente Den Haag

Afvalaanpakkers

Hoe onbekende Haagse schoonmaakhelden (online) influencers worden.

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

Alle cases van team social

PUBLIC

Topwerk voor onze klanten in de publieke sector

Filter

MBO Amersfoort

Liefde voor onze zorgstudenten

Een krachtige social campagne om zorgstudenten en docenten van MBO Amersfoort in het zonnetje te zetten die tijdens de corona pandemie in de zorg werkzaam waren.

UWV

Wat Werkt Voor Jou

Werkzoekenden in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.

Longfonds

Ademtest voor peuters

Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.

Alle cases van team public

CAMPAIGNS

Work from our brand builders

Filter

ABN AMRO MeesPierson

Vermogens in Nederland

Vermogens in Nederland. Dat is de titel van het kernformat van ABN AMRO MeesPierson. Met dit format zijn we, als contentmarketeers, uitgegaan van één centrale vraag, waarop we de veelzijdige antwoorden uit de doelgroep der miljonairs zoeken: ‘Wat doet het bezitten van veel vermogen met je?’

PostNL

Succes op bestelling

Positionerende contentstrategie die e-commerce ondernemers in het MKB laat inzien dat Postnl ze kan helpen bij het verder laten groeien van hun onderneming door het delen van inspiratie, kennis en kunde op het gebied van logistieke e-commerce.

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

Alle cases van team campaigns

VIDEO

Work from our video storytellers

Filter

ABN AMRO MeesPierson

Financial Focus ondernemersportretten

Een inspirerende serie ondernemersportretten, onderdeel van de 360 graden contentstrategie Financial Focus. Deze portretten zijn een videodoorvertaling van een magazinerubriek en geven een indringend beeld van het ondernemersleven.

Cisco

#lovewhereyouwork

Zo tof is het om bij Cisco te werken! Dat is het doel van de video #lovewhereyouwork. En dat is gelukt. Feel good. Goede vibe. En technische trucjes die uitnodigen om te blijven kijken (en daarna om te solliciteren natuurlijk).

MKB Nederland

Het is zo klaar, hoor

Een campagne om de mkb ondernemer aan te moedigen om hun bedrijf toegankelijk te maken voor mensen met een beperking.

Alle cases van team video

PR

PR-cases we’re proud of

Filter

PostNL

Inhaker: Nationale Broer en Zus dag

Een PR-aanpak om in te haken op Nationale Broer en Zus dag.

Hotel Casa

Influencer event Hotel Casa

Een influencercampagne om het nieuwe horecaconcept Hopp in the spotlights te zetten.

Vodafone

Internet of Things-onderzoek

Een PR-campagne voor ondernemers met need-to-have content om Vodafone Zakelijk te laden als autoriteit op het gebied van het Internet of Things.

Alle cases van team PR

Design examples you will fall in love with

Filter

Apeldoorn citymarketing

Royaal Apeldoorn

In één klap zie je het: Apeldoorn staat ergens voor. Dankzij onderscheidend design. De kwaliteiten van Apeldoorn teruggebracht tot doeltreffend design.

VGZ

Liquid hearts

Ontwikkelen van brand assets en opfrissen look&feel voor VGZ zorgverzekeraar.

MBO Amersfoort

MBO Amersfoort rebranding

Van een stoere MBO-opleiding een stoer merk maken.

Alle cases van team Lovebrand Designers

Brand Publishing

Publishing cases to inspire you

Filter

ABN AMRO MeesPierson

Het geheim van succesvol beleggen

Beleggen=eng. Sparen=veilig. Zo hebben we het allemaal geleerd. Toch? Met ABN AMRO MeesPierson zijn we opzoek gegaan naar Het Geheim van Succesvol Beleggen.

ABN AMRO MeesPierson

Financial Focus

Financial Focus van ABN AMRO MeesPierson is hét inspiratieplatform voor vermogenden. Uit de schoot van het mediamerk Financial Focus komen inmiddels een website, een magazine en prijswinnende TV-documentaires.

bol.com

Partner Platform

Platformen zijn de winkelstraten van de toekomst. Bol.com fungeert steeds vaker als ontmoetingsplek voor klanten en aanbieders. De platformeconomie, als zelfstandige tak met een eigen dynamiek, nestelt zich zo stevig in het ondernemerslandschap.

Alle cases van team Brand Publishing

THE CLUB’S

ALL-TIME BEST