THE WORK

Be good. Ons motto vanaf de dag van oprichting. Je kunt heel veel praten over hoe goed mensen en merken zouden moeten zijn. Beter bewijs je het. Elke dag opnieuw. Be good is de norm.

THE CLUB’S

LATEST

Filter

Atria

#zegerwatvan

‘Waarom was je dan nog zo laat op straat?’ ‘Je draagt ook van zulke korte rokjes!’ Slachtoffers van seksueel geweld krijgen hier nog te vaak bewust of onbewust de schuld van. Reden voor Stichting Rutgers en Kennisinstituut Atria om hier samen met ons aan de slag te gaan.

THE CLUB'S BEST
PER TEAM

SOCIAL

The best from our social media heroes

Filter

Coloplast

Mijn eerste keer met stoma

Een eerste keer is.. spannend. Of grappig. Ongemakkelijk. Helemáál met een stoma!

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?

Alle cases van team social

PUBLIC

Topwerk voor onze klanten in de publieke sector

Filter

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.

UWV

Wat Werkt Voor Jou

Werkzoekenden in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.

Apeldoorn City Marketing

Coronacommunicatie

Coronamaatregelen begrijpelijk maken voor het publiek in de Apeldoornse binnenstad.

Alle cases van team public

CAMPAIGNS

Work from our brand builders

Filter

PostNL

Succes op bestelling

Positionerende contentstrategie die e-commerce ondernemers in het MKB laat inzien dat Postnl ze kan helpen bij het verder laten groeien van hun onderneming door het delen van inspiratie, kennis en kunde op het gebied van logistieke e-commerce.

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

ABN AMRO MeesPierson

Vermogens in Nederland

Vermogens in Nederland. Dat is de titel van het kernformat van ABN AMRO MeesPierson. Met dit format zijn we, als contentmarketeers, uitgegaan van één centrale vraag, waarop we de veelzijdige antwoorden uit de doelgroep der miljonairs zoeken: ‘Wat doet het bezitten van veel vermogen met je?’

Alle cases van team campaigns

VIDEO

Work from our video storytellers

Filter

Atria

#zegerwatvan

‘Waarom was je dan nog zo laat op straat?’ ‘Je draagt ook van zulke korte rokjes!’ Slachtoffers van seksueel geweld krijgen hier nog te vaak bewust of onbewust de schuld van. Reden voor Stichting Rutgers en Kennisinstituut Atria om hier samen met ons aan de slag te gaan.

HSL

Mensen van de HSL

Het echte verhaal vertellen. Dus ook als het moeilijk of negatief is. Dat doen de mensen van de HSL, nu al drie seizoenen lang.

Cisco

#lovewhereyouwork

Zo tof is het om bij Cisco te werken! Dat is het doel van de video #lovewhereyouwork. En dat is gelukt. Feel good. Goede vibe. En technische trucjes die uitnodigen om te blijven kijken (en daarna om te solliciteren natuurlijk).

Alle cases van team video

PR

PR-cases we’re proud of

Filter

Vodafone

Internet of Things-onderzoek

Een PR-campagne voor ondernemers met need-to-have content om Vodafone Zakelijk te laden als autoriteit op het gebied van het Internet of Things.

Coloplast

Leven met een stoma

Leven met een stoma. Een PR-campagne die taboes blootlegt en die stomadragers empowered. Nederlanders hebben een mening over stoma’s, maar hoe is de werkelijkheid eigenlijk?

PostNL

Inhaker: Nationale Broer en Zus dag

Een PR-aanpak om in te haken op Nationale Broer en Zus dag.

Alle cases van team PR

Design examples you will fall in love with

Filter

MBO Amersfoort

MBO Amersfoort rebranding

Van een stoere MBO-opleiding een stoer merk maken.

VGZ

Liquid hearts

Ontwikkelen van brand assets en opfrissen look&feel voor VGZ zorgverzekeraar.

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.

Alle cases van team Lovebrand Designers

Brand Publishing

Publishing cases to inspire you

Filter

bol.com

Partner Platform

Platformen zijn de winkelstraten van de toekomst. Bol.com fungeert steeds vaker als ontmoetingsplek voor klanten en aanbieders. De platformeconomie, als zelfstandige tak met een eigen dynamiek, nestelt zich zo stevig in het ondernemerslandschap.

ABN AMRO MeesPierson

Het geheim van succesvol beleggen

Beleggen=eng. Sparen=veilig. Zo hebben we het allemaal geleerd. Toch? Met ABN AMRO MeesPierson zijn we opzoek gegaan naar Het Geheim van Succesvol Beleggen.

ABN AMRO MeesPierson

Financial Focus

Financial Focus van ABN AMRO MeesPierson is hét inspiratieplatform voor vermogenden. Uit de schoot van het mediamerk Financial Focus komen inmiddels een website, een magazine en prijswinnende TV-documentaires.

Alle cases van team Brand Publishing

THE CLUB’S

ALL-TIME BEST