THE WORK

Be good. Ons motto vanaf de dag van oprichting. Je kunt heel veel praten over hoe goed mensen en merken zouden moeten zijn. Beter bewijs je het. Elke dag opnieuw. Be good is de norm.

THE CLUB’S

LATEST

Filter

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

THE CLUB'S BEST
PER TEAM

SOCIAL

The best from our social media heroes

Filter

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?

Gemeente Den Haag

Afvalaanpakkers

Hoe onbekende Haagse schoonmaakhelden (online) influencers worden.

PUBLIC

Topwerk voor onze klanten in de publieke sector

Filter

Gemeente Den Haag

Schoon, doen we toch gewoon?

Een publiekscampagne om de inwoners van gemeente Den Haag op te roepen om samen met de gemeente, Den Haag schoon te houden.

MBO Amersfoort

Liefde voor onze zorgstudenten

Een krachtige social campagne om zorgstudenten en docenten van MBO Amersfoort in het zonnetje te zetten die tijdens de corona pandemie in de zorg werkzaam waren.

Gemeente Amersfoort

Klaar voor de toekomst

Een campagne om meer bewustwording te creëren rondom het thema duurzaamheid in de gemeente Amersfoort.

CAMPAIGNS

Work from our brand builders

Filter

Ziggo

Uitblinkers in Zaken

Strategisch contentprogramma dat tot doel heeft de de entertainment-belofte vanuit het consumentenmerk te vertalen naar de zakelijke markt.

Vodafone

Future Ready

Contentstrategie die erop gericht is om Vodafone Business onder MKB Nederland te positioneren als dé autoriteit op het gebied van IoT.

PostNL

Succes op bestelling

Positionerende contentstrategie die e-commerce ondernemers in het MKB laat inzien dat Postnl ze kan helpen bij het verder laten groeien van hun onderneming door het delen van inspiratie, kennis en kunde op het gebied van logistieke e-commerce.

VIDEO

Work from our video storytellers

Filter

ABN AMRO MeesPierson

Financial Focus ondernemersportretten

Een inspirerende serie ondernemersportretten, onderdeel van de 360 graden contentstrategie Financial Focus. Deze portretten zijn een videodoorvertaling van een magazinerubriek en geven een indringend beeld van het ondernemersleven.

Cisco

#lovewhereyouwork

Zo tof is het om bij Cisco te werken! Dat is het doel van de video #lovewhereyouwork. En dat is gelukt. Feel good. Goede vibe. En technische trucjes die uitnodigen om te blijven kijken (en daarna om te solliciteren natuurlijk).

HSL

Mensen van de HSL

Het echte verhaal vertellen. Dus ook als het moeilijk of negatief is. Dat doen de mensen van de HSL, nu al drie seizoenen lang.

PR

PR-cases we’re proud of

Filter

PostNL

Inhaker: Nationale Broer en Zus dag

Een PR-aanpak om in te haken op Nationale Broer en Zus dag.

Vodafone

Internet of Things-onderzoek

Een PR-campagne voor ondernemers met need-to-have content om Vodafone Zakelijk te laden als autoriteit op het gebied van het Internet of Things.

Hotel Casa

Influencer event Hotel Casa

Een influencercampagne om het nieuwe horecaconcept Hopp in the spotlights te zetten.

Design examples you will fall in love with

Filter

Abeos Uitzendbureau

Abeos rebranding

Vernieuwen zonder de basisdoelgroep te vervreemden.

VGZ

Liquid hearts

Ontwikkelen van brand assets en opfrissen look&feel voor VGZ zorgverzekeraar.

Apeldoorn citymarketing

Royaal Apeldoorn

In één klap zie je het: Apeldoorn staat ergens voor. Dankzij onderscheidend design. De kwaliteiten van Apeldoorn teruggebracht tot doeltreffend design.

Brand Publishing

Publishing cases to inspire you

Filter

bol.com

Partner Platform

Platformen zijn de winkelstraten van de toekomst. Bol.com fungeert steeds vaker als ontmoetingsplek voor klanten en aanbieders. De platformeconomie, als zelfstandige tak met een eigen dynamiek, nestelt zich zo stevig in het ondernemerslandschap.

ABN AMRO MeesPierson

Financial Focus

Financial Focus van ABN AMRO MeesPierson is hét inspiratieplatform voor vermogenden. Uit de schoot van het mediamerk Financial Focus komen inmiddels een website, een magazine en prijswinnende TV-documentaires.

THE CLUB’S

ALL-TIME BEST