THE NEWS

Laatste clubnieuws over de marketing- , content- en communicatiewereld. 

LATEST FROM

THE CLUB

Filter

LVB

8 TEAMS. A UNIFIED BRAND.

12 oktober 2020
The same culture. A whole new mission. A whole new brand. Welcome to the club.
LVB

NIEUWE STIJL EN NIEUWE KOERS VOOR LVB

12 oktober 2020
We wilden altijd al het beste bureau zijn in ons vakgebied. Nu maken we de volgende stap. We zijn als bureau op zoek gegaan naar de beste bureaustructuur om voor onze klanten de beste partij te zijn. Dat heeft geleid tot een nieuwe koers, een nieuwe stijl én een nieuw verhaal: Club LVB.
PRPUBLICVIDEO

‘Mijn eerste keer met stoma’: nieuwe taboedoorbrekende campagne van Coloplast

6 oktober 2020
Iedereen kan op een dag een stoma nodig hebben. Er komen per jaar zo’n 7.000 stomadragers bij in Nederland. Van jong tot oud. Maar een stoma hoeft je leven niet te beperken. Sterker nog, dankzij een stoma krijgen veel stomadragers hun oude leven weer terug. Daarom ontwikkelde LVB samen met Coloplast de campagne: ‘Mijn eerste keer met stoma’.
BRAND STRATEGY

Waar staat jouw merk aan het eind van de Twenties?

29 september 2020
Elk decennium heeft z’n eigen unieke karakter en gaat uiteindelijk de geschiedenisboeken in onder een bepaalde bijnaam. Wat gebeurt er in ‘onze’ Twenties? En vooral: welke merken gaan dit decennium uitblinken?
LVB

Wat zoek je nu écht in een marketingprofessional?

28 september 2020
Hét ultieme marketeersprofiel: hoe ziet dat eruit? Door de coronacrisis kwamen in Nederland honderden marketingprofessionals op straat te staan. Dat maakt voor veel bedrijven dat ze niet langer hoeven te kiezen voor wat er beschikbaar is op de arbeidsmarkt, maar wat ze écht verwachten van marketeers.

don't miss a thing, get the latest from the

club's news