#lovewhereyouwork

Zo tof is het om bij Cisco te werken! Dat is het doel van de video #lovewhereyouwork. En dat is gelukt. Feel good. Goede vibe. En technische trucjes die uitnodigen om te blijven kijken (en daarna om te solliciteren natuurlijk).

ACHTERGROND

Personeel zoeken is altijd lastig, zeker als je mensen zoekt die iedereen wil hebben. Een uitgekiende employer branding-strategie is voor iedere organisatie dan ook onmisbaar. Maar een strategie is niet voldoende. Je moet potentiële kandidaten ook weten te interesseren en te verleiden.

VRAAG

Help ons bij het bedenken en maken van dé werken bij-video. De video waardoor iedereen bij Cisco wil werken.

OPLOSSING

We willen vooral laten zien aan (bestaande en toekomstige) medewerkers hoe tof het is om bij Cisco te gaan werken. We kozen er voor om echte Cisco-collega’s een rol te geven, waarbij we, om het tempo hoog te houden, gebruik maken van een voice-over. Zij moeten van het scherm afspatten, energie uitstralen. Oftewel: #lovewhereyouwork. En dat is gelukt! Ook omdat we een video vol energie hebben gemaakt en gebruik hebben gemaakt van coole en dynamische overgangen en edittrucs. En natuurlijk geven we de 5 pijlers van Cisco een plek in de video en hebben we nagedacht over het inhoudelijke verhaal. Maar vooral: fun!

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Renée Brinkman
Teamleider Video
r.brinkman@lvb.nl

MORE WORK

Filter

UWV

ExpertAdvies voor ondernemers

Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.

UWV

Wat Werkt Voor Jou

Werkzoekenden in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.

Longfonds

Ademtest voor peuters

Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.