Inhaker: Nationale Broer en Zus dag

Een PR-aanpak om in te haken op Nationale Broer en Zus dag.

ACHTERGROND

Ondanks de digitalisering speelt post nog steeds een belangrijke rol in de samenleving. PostNL wil dit op een positieve manier onder de aandacht brengen.

VRAAG

Hoe kunnen we inhaken op Nationale Broer en Zus dag en free publicity realiseren?

CREATIEF IDEE

Wie stuur je vaak een kaartje? Juist: vrienden en familie. Maar hoe is het eigenlijk gesteld met de band binnen families in Nederland? En specifiek natuurlijk tussen broers en zussen? Om in te haken op Nationale Broer en Zus dag vroegen we Nederlanders naar hun relatie met hun broer of zus. Zien ze elkaar veel? Zijn er wel eens conflicten? Hoe onderhouden ze contact met elkaar? Bellen, mailen of per post?

De uitkomsten zijn gedeeld met een brede selectie media middels een gerichte perslobby: journalisten zijn één op één benaderd met het nieuws.

RESULTS

57

PUBLICATIES

4

BEREIKTE PERSONEN

via print, social
en online

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Hubertien Huurman
PR adviseur
h.huurman@lvb.nl
+31 06 14 98 26 10

MORE WORK

Filter

UWV

Wat Werkt Voor Jou

Werkzoekende in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.

Longfonds

Ademtest voor peuters

Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.