Inhaker: Nationale Broer en Zus dag

Een PR-aanpak om in te haken op Nationale Broer en Zus dag.

ACHTERGROND

Ondanks de digitalisering speelt post nog steeds een belangrijke rol in de samenleving. PostNL wil dit op een positieve manier onder de aandacht brengen.

VRAAG

Hoe kunnen we inhaken op Nationale Broer en Zus dag en free publicity realiseren?

CREATIEF IDEE

Wie stuur je vaak een kaartje? Juist: vrienden en familie. Maar hoe is het eigenlijk gesteld met de band binnen families in Nederland? En specifiek natuurlijk tussen broers en zussen? Om in te haken op Nationale Broer en Zus dag vroegen we Nederlanders naar hun relatie met hun broer of zus. Zien ze elkaar veel? Zijn er wel eens conflicten? Hoe onderhouden ze contact met elkaar? Bellen, mailen of per post?

De uitkomsten zijn gedeeld met een brede selectie media middels een gerichte perslobby: journalisten zijn één op één benaderd met het nieuws.

RESULTS

57

PUBLICATIES

4

BEREIKTE PERSONEN

via print, social
en online

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Hubertien Huurman
PR adviseur
h.huurman@lvb.nl
+31 06 14 98 26 10

MORE WORK

Filter

ABN AMRO MeesPierson

Het geheim van succesvol beleggen

Beleggen=eng. Sparen=veilig. Zo hebben we het allemaal geleerd. Toch? Met ABN AMRO MeesPierson zijn we opzoek gegaan naar Het Geheim van Succesvol Beleggen.

PostNL

De kracht van aandacht

Contentstrategie die voorziet in drie langlopende campagneperiodes waarin telkens een actueel thema en klantcase centraal staan. Daartussen biedt always-on content zichtbaarheid via verschillende kanalen om kennis over te brengen en om houding en gedrag te beïnvloeden. Met de touch-tell-sell benadering halen we slimme synergie tussen content en reclame.

UWV

ExpertAdvies voor ondernemers

Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.