Succes op bestelling

Positionerende contentstrategie die e-commerce ondernemers in het MKB laat inzien dat Postnl ze kan helpen bij het verder laten groeien van hun onderneming door het delen van inspiratie, kennis en kunde op het gebied van logistieke e-commerce.

ACHTERGROND

PostNL is een bedrijf in beweging. Een bedrijf in digitale transformatie. Van klassiek postbedrijf naar businesspartner in de e-commerce markt. Sinds de opkomst van e-commerce heeft PostNL de grootste e-commerce bedrijven van Nederland hebben geholpen om groot te worden. PostNL heeft in de loop van de jaren heel veel kennis opgebouwd en is nog beter in staat zijn om klanten te adviseren over de manier waarop ze als e-commerce ondernemer nog succesvoller kunnen zijn. Daaronder ontwikkelt zich het merk.

VRAAG

Ontwikkel een positionerende contentstrategie die de kracht van het zakelijke merk PostNL als ‘vanzelfsprekende logistieke partner’ in e-commerce versterkt.

CREATIEF IDEE

Succes op Bestelling is de titel van het strategisch concept én contentprogramma dat we hiertoe hebben ontwikkeld. Doel hiermee is een voorkeurspositie te claimen binnen de bestaande pakkettenmarkt en een plek te veroveren binnen gedefinieerde groeimarkten. Succes op Bestelling wordt gedurende het jaar campagnematig ingevuld, waarbij in 2-3 drie series per jaar iedere keer een voor PostNL belangrijke focusbranche of kernthema centraal staat.

RESULTS

44

CONTENT PROGRAM AWARENESS

after two flights

42

POSITIVE BRAND UPLIFT

content program

67

POSITIVE BRAND UPLIFT

Health sector

27

CONVERSION

plans contacting PostNL

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Merijn Aalbers
Content Director
m.aalbers@lvb.nl
+31 06 86 84 51 44

MORE WORK

Filter

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?