Succes op bestelling

Positionerende contentstrategie die e-commerce ondernemers in het MKB laat inzien dat Postnl ze kan helpen bij het verder laten groeien van hun onderneming door het delen van inspiratie, kennis en kunde op het gebied van logistieke e-commerce.

ACHTERGROND

PostNL is een bedrijf in beweging. Een bedrijf in digitale transformatie. Van klassiek postbedrijf naar businesspartner in de e-commerce markt. Sinds de opkomst van e-commerce heeft PostNL de grootste e-commerce bedrijven van Nederland hebben geholpen om groot te worden. PostNL heeft in de loop van de jaren heel veel kennis opgebouwd en is nog beter in staat zijn om klanten te adviseren over de manier waarop ze als e-commerce ondernemer nog succesvoller kunnen zijn. Daaronder ontwikkelt zich het merk.

VRAAG

Ontwikkel een positionerende contentstrategie die de kracht van het zakelijke merk PostNL als ‘vanzelfsprekende logistieke partner’ in e-commerce versterkt.

CREATIEF IDEE

Succes op Bestelling is de titel van het strategisch concept én contentprogramma dat we hiertoe hebben ontwikkeld. Doel hiermee is een voorkeurspositie te claimen binnen de bestaande pakkettenmarkt en een plek te veroveren binnen gedefinieerde groeimarkten. Succes op Bestelling wordt gedurende het jaar campagnematig ingevuld, waarbij in 2-3 drie series per jaar iedere keer een voor PostNL belangrijke focusbranche of kernthema centraal staat.

  • 1 Bekroning Beste content design 2019
  • 1 Nominatie Beste B2B Award 2019
  • 1 Nominatie Beste B2B campagne 2020
  • 1 Nominatie Beste Video Campagne 2020
  • 1 Nominatie Beste ROI 2020

RESULTS

44

CONTENT PROGRAMMA BEKENDHEID

na twee flights

42

POSITIEVE MERK UPLIFT

van het content programma

67

POSITIEVE MERK UPLIFT

in de Zorg sector

27

CONVERSIE

‘Van plan contact op te nemen met PostNL’

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Merijn Aalbers
Content Director
m.aalbers@lvb.nl
+31 06 86 84 51 44

MORE WORK

Filter

Atria

#zegerwatvan

‘Waarom was je dan nog zo laat op straat?’ ‘Je draagt ook van zulke korte rokjes!’ Slachtoffers van seksueel geweld krijgen hier nog te vaak bewust of onbewust de schuld van. Reden voor Stichting Rutgers en Kennisinstituut Atria om hier samen met ons aan de slag te gaan.

Coloplast

Mijn eerste keer met stoma

Een eerste keer is.. spannend. Of grappig. Ongemakkelijk. Helemáál met een stoma!

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.