pr met stopping power

Mediaconsumptie in Nederland? Sky high.
De tijd van jouw doelgroep? Schaars.
LVB PR vindt hét verhaal waarmee jouw merk aandacht krijgt.

Hoe wordt jouw merk gezien?
Hoe beïnvloed je wat mensen over je zeggen?
Media zijn een krachtige drager van jouw boodschap,
maar hoe wordt die boodschap nieuws?
Dankzij onze PR Principles weten we altijd hét haakje te vinden.

THIS IS: PR

Our
PR Principles
01

Audience

Wij weten waar jouw doelgroep zit.
Wat ze willen zien, lezen, horen.
Op basis van data en bakken ervaring.

02

Content

Simpele boodschap of supercomplexe materie?
Onze adviseurs vinden altijd het juiste haakje.
Het beste verhaal. Én maken de vertaalslag naar jouw doelgroep

03

Create

Hoe val je op? Met een creatieve twist op iets traditioneels?
Een onverwachtse invalshoek? Een opvallende actie?
In welke vorm en via welk kanaal dan ook:
we zorgen voor stopping power.

THIS IS: PR

25 jaar ervaring in

PR en free publicity

Al 25 jaar maakt LVB PR spraakmakende campagnes. Bouwen we langdurig aan merken. We denken vanuit verdiende aandacht. Dat dwingt je namelijk om écht creatief werk te maken. Maar we gaan altijd voor het maximale effect. Of dat nou via owned, earned of paid is. Samen met onze collega’s van LVB Social zetten we bereik om naar een engaged publiek.

THIS IS: PR

What we can do
for you

B2B of B2C, campagne of lange termijn; wij helpen je graag met onze PR skills!

PR Campagnes

Onze campagne-technieken zetten we in om earned, owned and paid media optimaal te laten samengaan.

Structurele PR

Doorlopend de verhalen uit de organisatie halen en omzetten in free publicity.

Employer branding

Wij bouwen aan het verhaal van de werkgever als merk op de arbeidsmarkt.

Corporate communicatie

Hét organisatieverhaal vertellen we consistent over alle touch-points.

Brand strategy

De kern van het merk vinden en vertalen naar een relevant merkverhaal.

We bouwen al 25 jaar aan PR-cases. Kortlopende PR-campagnes.
Langlopende PR-aandacht.
Hier een greep uit ons recente werk en enkele klassiekers.

Filter

Hotel Casa

Influencer event Hotel Casa

Een influencercampagne om het nieuwe horecaconcept Hopp in the spotlights te zetten.

PostNL

Inhaker: Nationale Broer en Zus dag

Een PR-aanpak om in te haken op Nationale Broer en Zus dag.

Coloplast

Leven met een stoma

Leven met een stoma. Een PR-campagne die taboes blootlegt en die stomadragers empowered. Nederlanders hebben een mening over stoma’s, maar hoe is de werkelijkheid eigenlijk?

LATEST FROM

PR

Filter

BRAND PUBLISHINGVIDEO

ABN AMRO MeesPierson en LVB wekken ondernemersverhalen tot leven

28 april 2020
Iedere ondernemer heeft een verhaal, zeker de inspirerende mensen die geselecteerd worden voor de portrettenreeks in Financial Focus, het magazine voor klanten van ABN AMRO MeesPierson.
BRAND PUBLISHINGBRAND STRATEGYCAMPAIGNSLOVEBRAND DESIGNERS®LVBPRPUBLICVIDEO

LVB verwelkomt 3 nieuwe collega’s binnen verschillende labels

13 december 2019
De afgelopen periode hebben we drie nieuwe talenten mogen verwelkomen in Amersfoort. Mick Romeijn, Xaviera Wong a Soy en Jana Simmelink versterken sinds kort de labels contentmarketing, videomarketing
BRAND PUBLISHINGBRAND STRATEGYCAMPAIGNSLOVEBRAND DESIGNERS®PRPUBLICVIDEO

LVB uitgeroepen tot ‘Bureau van het Jaar’

27 november 2019
Gisterenavond hebben we in Amsterdam 9 prijzen in de wacht gesleept bij de Grand Prix Content Marketing 2019. Met als klapper van de avond het ontvangen van de titel 'Bureau van het Jaar'!
Heb je al een
GOEDE
REPUTATIE?

TEAM PR
Een goede naam bouw je op. En kun je ook weer verliezen. Eens bijpraten over hoe PR nou precies vóór je kan werken? Op de koffie bij Hubertien.

Hubertien Huurman
PR adviseur

h.huurman@lvb.nl

+31 06 14 98 26 10