about the club

Full-service
full-specialist
marketing, content &
communicatie bureau.

8 teams, one club.

We zien LVB als een club. Club LVB. We zijn méér dan zomaar een bureau. Merken bouwen en omzet laten groeien. Dat is wat we voor onze klanten willen. Dat lukt als je het grote plaatje snapt én als je gespecialiseerde teams kunt inzetten.

Daarom zijn we full-service én full-specialist. Gespecialiseerde teams die nauw samenwerken om merkverhalen consistent te vertellen.
We zijn specialisten die het grote plaatje snappen. Inhoudelijk gedreven. Op z’n tijd eigenwijs. En altijd de beste willen zijn.
That’s us. Club LVB.

CULTURE

Geweldige ideeën kunnen van iedereen komen.
Die gouden ideeën komen alleen maar los als er een cultuur is van gelijkwaardigheid en openheid. Mislukken mag bij Club LVB. Proberen moet. Altijd weer.

TEAMS

We hebben LVB georganiseerd in teams. Aangevoerd en vooral aangevuurd door captains die voor het vuur gaan voor het team én voor de klant. Disciplines groeien naar elkaar toe. Marketing en Communicatie. Content en Reclame. Daarom investeren wij in onze belofte: LVB is full-service, full-specialist. Klanten waarderen dat: we werken vanuit één gedachte en onze specialisten zorgen ervoor dat alles er op alle kanalen, in elke context perfect uitziet.

CULTURE

Be good. Ons motto vanaf de dag van oprichting. Je kunt heel veel praten over hoe goed mensen en merken zouden moeten zijn. Beter is als je het bewijst. Elke dag opnieuw. Be good is de norm. Het minimumniveau zogezegd. Daarbovenop verwachten we van mensen dat ze zelf nadenken, af en toe hypes vol overtuiging aan zich voorbij laten gaan, zich eerst inlezen en dan, misschien, een mening hebben. We hopen dat ze hun werk extreem serieus nemen, maar vooral ook lol hebben in wat we met elkaar en met de klanten bedenken en uitvoeren.

CLUB PASSPORT

Een club met historie. Met veel memorabele momenten. Ontzettend veel leuke mensen. En veel prijzen.

YEAR
1996

Opgericht in 1996. Pijlers destijds: redactie en PR. Altijd inhoud. Steeds meer vorm. Meebewegend met wat onze klanten willen. Altijd weer talenten opleiden en zien uitgroeien tot bekende spelers.

COLLEAGUES
52

Is er een ideale omvang voor een bureau? Wij vinden van wel. De mensen kennen elkaar bij Club LVB. We kennen de namen van de kinderen van collega’s en weten waar je geboren bent en welk festivaltype je bent.

CLIENTS
34

34 klanten. Ze zijn ons allemaal even lief. Sommige klanten zijn al meer dan tien jaar aan boord. Anderen zijn net binnen. Er is altijd ruimte voor nieuwe klanten. Zonder dat de bestaande klanten lijden onder de aandacht die we ook geven aan de nieuwe relaties.

CURRENT TEAMS
8

Zien we nieuwe kansen? Dan komt er een nieuw team. Momenteel hebben we acht teams ‘in competitie’. Dat kunnen er morgen negen zijn. Of zeven. Behoeften veranderen namelijk.

DIVERSITY
7

Ons bureau staat centraal in het land. We hebben een lekker divers gezelschap. De helft is vrouw, de helft is man. Dialecten te over. Onze collega’s wonen namelijk in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland, Gelderland, Overijssel en Noord-Brabant. Kei mooi.

AWARDS
50+

Meer dan 130 nominaties, waarvan ruim 50 verzilverd in een prijs. Sinds we een jaar of acht actief topcases inzenden bij awardfestivals in ons vakgebied, vallen we samen met onze opdrachtgevers vaak in de prijzen. Deze prijzenjacht houdt ons scherp. Dat u het weet.