team campaigns:

Eenvoud als Essentie

Grote merken én merken die groot willen worden voelen zich thuis bij
Team Campaigns van LVB. Waarom? Omdat we ondernemend denken. Campagnes zijn volgens ons de uitkomst van ondernemerschap in organisaties. Je ziet als merk of organisatie een behoefte en je neemt de ruimte om je verhaal te vertellen of je propositie onder de aandacht te brengen.

THIS IS

TEAM

CAMPAIGNS

THIS IS: CAMPAIGNS

Creatieve campagnes die
inspireren en aanzetten tot actie

De flow heet een campagne. De brandstof begint negen van de tien keer bij content. Daar, in contentmarketing, liggen onze roots. Wij gaan voor het echte verhaal.

Een geweldig creatief idee, vervat in een helder narratief. Dat verhaal brengen we tot leven. Met de juiste brandstof vinden we de vormen – van film, video, timeline visuals, podcasts, display ads, activaties en commercials – om de doelgroep te inspireren en aan te zetten tot een gewenste actie.

THIS IS: TEAM CAMPAIGNS

Merken en doelgroepen in
eenvoud bij elkaar brengen

LVB Campaigns brengt merken en doelgroepen bij elkaar. En zorgt voor binding. Bij grote merken ontstaat snel complexiteit. Daar vechten we tegen. We strijden voor eenvoud. In eenvoud ligt de essentie. Omdat de doelgroep dat wil.

THIS IS: CAMPAIGNS

We help you
from idea to impact

We helpen jou en je merk met het hele verhaal.

Strategie

Kraamkamer van merkbinding. Op basis van onderscheid, toegevoegde waarde en impact.

Campagneconcept

Van een uitgedachte strategie naar een zichtbaar en onweerstaanbaar verhaal dat aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep.

Brand assets

Krachtige merkelementen. Sterke brand assets verhogen de kans dat je als merk top-of-mind bent in een beslissende koopsituatie.

Campagneregie

Mission control. Monitoren, bijschaven en bijsturen. Leren en optimaliseren. Elke campagnedag weer.

Distributie

Aandacht van de doelgroep is schaars, zeer schaars. Wij bereiken ze waarmee en waar ze bereikt willen worden.

Topmerken. Topcreativiteit. Award-winnend.
Een greep uit ons werk.

Filter

Digitale toegankelijkheid

Campagne die zorgt voor meer verkeer naar de website www.ismijnsitetoegankelijk.nl en zorgt voor een groter bewustzijn onder ondernemers dat toegankelijkheid verder gaat dan alleen fysieke toegankelijkheid.

Discretie met SenSura® Mio

Een campagne om de naamsbekendheid van de Coloplast SenSura® Mio-productlijn te vergroten en stomadragers te inspireren een gratis proefpakket aan te vragen.

Meer met energie

Creatief campagneconcept dat MKB-ondernemers inspireert en laat zien welke duurzame oplossingen Vattenfall (en haar partners) biedt om te verduurzamen.

LATEST FROM

CAMPAIGNS

Filter

CAMPAIGNSLVBVIDEO

De Nederlandse kerstcommercials 2022: gezelligheid, familie en… sneeuw

9 december 2022
Hier zijn ze dan: de Nederlandse kerstcommercials 2022. Hoe viert Nederland kerst in 2022 (volgens…
CAMPAIGNSLVBVIDEO

Kerstcommercials 2022: Britains best of the best (en de rest)

11 november 2022
Het jaar van de grote Britse pijn (het overlijden van de Queen én het vertrek…
BRAND PUBLISHINGBRAND STRATEGYCAMPAIGNSLOVEBRAND DESIGNERS®LVBPRPUBLICVIDEO

LVB (becoming iO) met 11 nominaties meest genomineerd bij CMTA

20 oktober 2022
We hebben voor acht verschillende opdrachtgevers maar liefst elf nominaties in de wacht gesleept. Trots…
Wil je een
HIT SCOREN?

TEAM CAMPAIGNS
Een voetballer wil scoren. Een artiest wil een hit. Een campagne? Die moet scoren. Wil jij scoren? Bel Patrick!

 

Patrick Severein
Head of Content

p.severein@lvb.nl

+31 6 46 26 88 99