team campaigns:

Eenvoud als Essentie

Grote merken én merken die groot willen worden voelen zich thuis bij
Team Campaigns van LVB. Waarom? Omdat we ondernemend denken. Campagnes zijn volgens ons de uitkomst van ondernemerschap in organisaties. Je ziet als merk of organisatie een behoefte en je neemt de ruimte om je verhaal te vertellen of je propositie onder de aandacht te brengen.

THIS IS

TEAM

CAMPAIGNS

THIS IS: CAMPAIGNS

Creatieve campagnes die
inspireren en aanzetten tot actie

De flow heet een campagne. De brandstof begint negen van de tien keer bij content. Daar, in contentmarketing, liggen onze roots. Wij gaan voor het echte verhaal.

Een geweldig creatief idee, vervat in een helder narratief. Dat verhaal brengen we tot leven. Met de juiste brandstof vinden we de vormen – van film, video, timeline visuals, podcasts, display ads, activaties en commercials – om de doelgroep te inspireren en aan te zetten tot een gewenste actie.

THIS IS: TEAM CAMPAIGNS

Merken en doelgroepen in
eenvoud bij elkaar brengen

LVB Campaigns brengt merken en doelgroepen bij elkaar. En zorgt voor binding. Bij grote merken ontstaat snel complexiteit. Daar vechten we tegen. We strijden voor eenvoud. In eenvoud ligt de essentie. Omdat de doelgroep dat wil.

THIS IS: CAMPAIGNS

We help you
from idea to impact

We helpen jou en je merk met het hele verhaal.

Strategie

Kraamkamer van merkbinding. Op basis van onderscheid, toegevoegde waarde en impact.

Campagneconcept

Van een uitgedachte strategie naar een zichtbaar en onweerstaanbaar verhaal dat aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep.

Brand assets

Krachtige merkelementen. Sterke brand assets verhogen de kans dat je als merk top-of-mind bent in een beslissende koopsituatie.

Campagneregie

Mission control. Monitoren, bijschaven en bijsturen. Leren en optimaliseren. Elke campagnedag weer.

Distributie

Aandacht van de doelgroep is schaars, zeer schaars. Wij bereiken ze waarmee en waar ze bereikt willen worden.

Topmerken. Topcreativiteit. Award-winnend.
Een greep uit ons werk.

Filter

PostNL

De kracht van aandacht

Contentstrategie die voorziet in drie langlopende campagneperiodes waarin telkens een actueel thema en klantcase centraal staan. Daartussen biedt always-on content zichtbaarheid via verschillende kanalen om kennis over te brengen en om houding en gedrag te beïnvloeden. Met de touch-tell-sell benadering halen we slimme synergie tussen content en reclame.

UWV

ExpertAdvies voor ondernemers

Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

LATEST FROM

CAMPAIGNS

Filter

CAMPAIGNS

Campagnes met lef

1 maart 2021
Ooit kreeg een examenleerling ergens in Nederland een 10 voor z’n opstel Nederlands. Dat zullen er wel meer zijn geweest hoor ik u denken. En inderdaad. Het onderwerp van het opstel was ‘wat is lef’?
CAMPAIGNSVIDEO

Dit zijn de beste Super Bowl commercials van 2021

8 februari 2021
Er gaat niks boven kerstcommercials. Maar de Super Bowl commercials staan bij mij op een goede tweede plek.
CAMPAIGNSLVBVIDEO

Daar zijn ze dan, de kerstcommercials van coronajaar 2020

13 november 2020
Ze zijn er weer. De (vooral Britse) kerstcommercials van 2020.
Wil je een
HIT SCOREN?

TEAM CAMPAIGNS
Een voetballer wil scoren. Een artiest wil een hit. Een campagne? Die moet scoren. Wil jij scoren? Bel Merijn!

 

Merijn Aalbers
Content Director

m.aalbers@lvb.nl

+31 6 00 00 00 00