team campaigns:

Eenvoud als Essentie

Grote merken én merken die groot willen worden voelen zich thuis bij
Team Campaigns van LVB. Waarom? Omdat we ondernemend denken. Campagnes zijn volgens ons de uitkomst van ondernemerschap in organisaties. Je ziet als merk of organisatie een behoefte en je neemt de ruimte om je verhaal te vertellen of je propositie onder de aandacht te brengen.

THIS IS

TEAM

CAMPAIGNS

THIS IS: CAMPAIGNS

Creatieve campagnes die
inspireren en aanzetten tot actie

De flow heet een campagne. De brandstof begint negen van de tien keer bij content. Daar, in contentmarketing, liggen onze roots. Wij gaan voor het echte verhaal.

Een geweldig creatief idee, vervat in een helder narratief. Dat verhaal brengen we tot leven. Met de juiste brandstof vinden we de vormen – van film, video, timeline visuals, podcasts, display ads, activaties en commercials – om de doelgroep te inspireren en aan te zetten tot een gewenste actie.

THIS IS: TEAM CAMPAIGNS

Merken en doelgroepen in
eenvoud bij elkaar brengen

LVB Campaigns brengt merken en doelgroepen bij elkaar. En zorgt voor binding. Bij grote merken ontstaat snel complexiteit. Daar vechten we tegen. We strijden voor eenvoud. In eenvoud ligt de essentie. Omdat de doelgroep dat wil.

THIS IS: CAMPAIGNS

We help you
from idea to impact

We helpen jou en je merk met het hele verhaal.

Strategie

Kraamkamer van merkbinding. Op basis van onderscheid, toegevoegde waarde en impact.

Campagneconcept

Van een uitgedachte strategie naar een zichtbaar en onweerstaanbaar verhaal dat aansluit bij de belevingswereld van de doelgroep.

Brand assets

Krachtige merkelementen. Sterke brand assets verhogen de kans dat je als merk top-of-mind bent in een beslissende koopsituatie.

Campagneregie

Mission control. Monitoren, bijschaven en bijsturen. Leren en optimaliseren. Elke campagnedag weer.

Distributie

Aandacht van de doelgroep is schaars, zeer schaars. Wij bereiken ze waarmee en waar ze bereikt willen worden.

Topmerken. Topcreativiteit. Award-winnend.
Een greep uit ons werk.

Filter

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

Ziggo

Uitblinkers in Zaken

Strategisch contentprogramma dat tot doel heeft de de entertainment-belofte vanuit het consumentenmerk te vertalen naar de zakelijke markt.

bol.com

Samen ondernemen is samen groeien

Contentstrategie die ondernemers in het MKB moet laten inzien dat bol.com het platform, de kennis en de diensten heeft die hun onderneming verder kan laten groeien.

LATEST FROM

CAMPAIGNS

Filter

CAMPAIGNSLVBVIDEO

Daar zijn ze dan, de kerstcommercials van coronajaar 2020

13 november 2020
Ze zijn er weer. De (vooral Britse) kerstcommercials van 2020.
CAMPAIGNSLVBVIDEO

Jouw bedrijfspand door de bril van een besparingsexpert

28 oktober 2020
ExpertAdvies, een nieuwe campagne van Vattenfall. Energieadviseurs helpen MKB-ondernemers om energiekosten te besparen.
CAMPAIGNS

Twee nieuwe collega’s bij LVB

16 juli 2020
De afgelopen maand hebben we weer twee nieuwe collega's verwelkomd! Oude bekende Anneliene van den Boom en Gaby van Koningsveld komen team LVB versterken als projectmanagers.
Wil je een
HIT SCOREN?

TEAM CAMPAIGNS
Een voetballer wil scoren. Een artiest wil een hit. Een campagne? Die moet scoren. Wil jij scoren? Bel Merijn!

 

Merijn Aalbers
Content Director

m.aalbers@lvb.nl

+31 6 00 00 00 00