16 nominaties GPCM 2018: beste resultaat tot nu toe voor LVB
Dit jaar is LVB maar liefst 16 keer genomineerd in 12 verschillende categorieën voor een Grand Prix Content Marketing.
Wát een score! Dit jaar is LVB maar liefst 16 keer genomineerd in 12 verschillende categorieën voor een Grand Prix Content Marketing Awards. Het hoogste aantal nominaties tot nu toe. Die lach krijg je niet meer van ons gezicht! Hiermee hebben we de magische grens van 100 LVB-nominaties ruim gehaald! De teller staat momenteel op 115.
De GPCM-awardshow vindt plaats op 22 november in Amsterdam. Op deze avond wordt bekend of we met onderstaande succescases voor 7 verschillende klanten in de prijzen zijn gevallen. En dat niet alleen: LVB is als bureau ook genomineerd voor ‘Bureau van het Jaar 2018’!
De nominaties
AWARDS
Bureau van het Jaar
LVB Content Marketing
Beste B2B Award
Nuon – Energiekenners
Ziggo – Uitblinkers
Beste B2C Award
ABN AMRO MeesPierson – Vermogens in Nederland
Beste Content Campagne Award
ABN AMRO MeesPierson – Vermogens in Nederland
Beste Non for Profit Award
Espria – Leefplezier App
BEKRONINGEN
Beste Distributiestrategie
ABN AMRO MeesPierson – Vermogens in Nederland
Beste Content Design
ABN AMRO MeesPierson – Financial Focus
Beste Interne Communicatie & Employer Branding
NS – Mensen van de HSL
Beste Video
Ziggo – Uitblinkers in Zaken BUNQ in Zaken
ABN AMRO MeesPierson – Vermogens in Nederland
Pro Life – Christelijke Relatietherapeut
SIDN – Hackman
Beste Inzet Social
NS – Mensen van de HSL
Beste Infographic
ABN AMRO MeesPierson – Financial Focus
Beste Partnerships
ABN AMRO MeesPierson – Vermogens in Nederland
Aart Lensink, directeur LVB: ‘Echt wel even een moment om stil van te worden, de meeste LVB-nominaties bij de Grand Prix Content Marketing Awards ooit. Het is ongelooflijk mooi dat onze Nederlandse collega’s en concurrenten ons werk zo weten te waarderen. Ik ben vooral trots op het feit dat 8 verschillende cases genomineerd zijn in 15 verschillende categorieën. Strategie, contentdesign, videomarketing, social inzet en distributie, lead generation. Alle disciplines zijn vertegenwoordigd. En dat maakt het ook echt een bureaubrede prestatie.’