LVB grote winnaar met 10 prijzen bij Grand Prix Content Marketing 2018

Het is dat ons kantoorpand – op de 7e en 8e verdieping – in Amersfoort het niet toelaat, maar de vlag mag uit! Gisterenavond tijdens de Grand Prix Content Marketing hebben we 10 prijzen in de wacht gesleept. Waaronder de award voor ‘Content Marketeer van het Jaar’ voor onze Aart Lensink. Wát zijn we trots!

Deze mega overwinning maakt ons de grote winnaar van de avond. Ook het aantal nominaties dit jaar was al hoger dan ooit.

Bureaubrede prestatie

De winst is een echte bureaubrede prestatie, alle disciplines – van strategie tot contentdesign en van videomarketing tot social inzet, distributie en lead generation – zijn vertegenwoordigd in de verschillende winnende cases.

Aart Lensink, algemeen directeur LVB: ‘Wat een geweldige avond voor ons bureau. De Grand Prix Content Marketing was voor LVB nog nooit zo’n groot succes. We zijn natuurlijk super trots op alles wat beloond is, waaronder de gouden awards in zowel B2B voor Nuon als B2C voor ABN AMRO MeesPierson. Maar we zijn vooral trots op de band met de klanten. Zij geven ons de kans om op creatief én strategisch vlak te doen waar we goed in zijn. Om als merkenbouwers met hen mee te denken. En samen de omzet te laten groeien’.

Gewonnen prijzen

 

Jurycommentaar winnende cases


Over de ABN AMRO MeesPierson-case ‘Vermogens in Nederland’
“Vernieuwende aanpak in de financiële sector. Mediapartnership draagt sterk bij aan effectiviteit van de case.”

“Kwalitatief hoogstaand, inhoudelijk interessant en….. hoe krijg je vermogenden zo ver dat een op camera een boekje open willen doen over hun financiën? Uniek!”

“Slimme keuze door samenwerking met RTL en influencers die hun rol actief pakken. De kracht van dit partnership is de harmonie.”

Over de case ‘Energiekenners’ van NUON
“Hulde voor LVB en Nuon om contentmarketing echt voor de lange termijn in te zetten waardoor ook organische groei overduidelijk zichtbaar is geworden.”

 Over de NS-case ‘Mensen van de HSL’
“Hele slimme en scherpe keuze om Instagram te kiezen om medewerkers te activeren. Lef om het grote publiek door het raam naar binnen te laten kijken.”

Over Aart Lensink als Content Marketeer van het Jaar – bureauzijde
“Hij stimuleert op alle mogelijke manieren de ontwikkeling van het vak en vervult al jarenlang een voorbeeldfunctie. Aart Lensink is de innovator van de sector.”