LVB uitgeroepen tot ‘Bureau van het Jaar’

What a night! Gisterenavond zijn we als bureau gekroond tot ‘Bureau van het Jaar 2019’ bij de Grand Prix Content Marketing! We wonnen deze hoofdprijs vanwege onze jarenlange voortrekkersrol in het vakgebied en het jaar in jaar uit winnen van veel prijzen in binnen én buitenland. In totaal hebben we maar liefst 9 prijzen in de wacht gesleept. Na het succes van voorgaande jaren wederom een topscore waar wij met z’n allen ongelooflijk trots op zijn.

Aart Lensink, algemeen directeur bij LVB: ‘De ‘Bureau van het Jaar’-award is een hoofdprijs. En dan vooral een cadeau voor al mijn LVB-collega’s en al onze opdrachtgevers. Er werken vijftig enthousiaste en zeer betrokken talenten bij LVB. Die de afgelopen twaalf maanden, nog meer dan anders, alles op alles hebben gezet om het beste uit zichzelf te halen. Dat we deze titel hebben gekregen is vooral hun verdienste. Van onze collega’s, die ervoor zorgen dat we contentmarketingstrategieën bedenken en uitvoeren waar onze opdrachtgevers iets aan hebben. Die het beste van zichzelf eisen in de executie. Die dag in dag uit de beste verhalen naar boven weten te halen en formats bedenken die verrassen én resultaat opleveren. En de verdienste van onze opdrachtgevers, die ons keer op keer het vertrouwen en de vrijheid geven om iets tofs te kunnen bedenken en uitvoeren.’

Het jurycommentaar

‘LVB is sinds jaar en dag voortrekker van het vakgebied en gaat daarbij regelmatig voorbij aan eigen belang op de korte termijn. Klanten van LVB herkennen die voortrekkersrol ook in het geleverde kwaliteitswerk en de marketingresultaten die daarmee behaald worden. Zij dagen met hun focus op merkontwikkeling met contentmarketing zowel opdrachtgevers als vakcollega’s uit om contentmarketing naar het volgende niveau te brengen. Zoveel jaar een voorbeeldrol vervullen, leidt verdiend tot het oordeel: Bureau van het Jaar!’

De prijzen

De gewonnen prijzen tonen de veelzijdigheid van al ons werk. Van videocreatie tot blogs en van contentdesign tot conversie.

AWARD ‘BUREAU VAN HET JAAR’

LVB

AWARD B2E BRONS

Mensen van de HSL – NS

AWARD CONTENT CAMPAGNE BRONS

Achter de Knoppen Utrecht CS – Nuon Vattenfall

BEKRONING CREATIE: CONTENTDESIGN

Succes op Bestelling – PostNL (LOVEBRAND DESIGNERS)

BEKRONING CREATIE: BLOGSERIE

Codekrakers – Topicus

BEKRONING CREATIE: VIDEOSERIE

Uitblinkers in Zaken – Ziggo Zakelijk

BEKRONING DISTRIBUTIE: DISTRIBUTIESTRATEGIE

Internet of Things – Vodafone

BEKRONING DISTRIBUTIE: GEREALISEERDE CONVERSIE

Van den Assem contentstrategie – Van den Assem Schoenen

Brace For Impact – Topicus