LVB in de race voor vijf CMA International Content Marketing Awards
Vandaag ontvingen we het fantastische nieuws dat we ook genomineerd zijn voor de CMA International Content Marketing Awards. En dat maar liefst vijf keer.
LVB leeft momenteel op een roze wolk. De afgelopen week hebben we verschillende nominaties in de wacht gesleept voor o.a. de Gouden Reiger en The Drum Content Awards 2018. Vandaag ontvingen we het fantastische nieuws dat we ook genomineerd zijn voor de CMA International Content Marketing Awards. En dat maar liefst vijf keer.
De nominaties
De volgende cases zijn genomineerd:
- Vermogens in Nederland voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Finance’
- Vermogens in Nederland voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Content Campaign’
- Uitblinkers in Zaken voor Ziggo Zakelijk – ‘Best video – series’
- Achter de Knoppen voor Nuon – ‘Best B2B Campaign’
- De Mensen van de HSL voor NS – ‘Best Inter-company Engagement’
Aart Lensink, algemeen directeur bij LVB: “Fantastisch dat een internationale jury van contentexperts ons heeft beloond met vijf internationale nominaties voor vier verschillende cases. Cases die allemaal een stevige strategie als basis hebben en stuk voor stuk uitblinken in resultaat en effect. Deze prachtige nominaties tonen maar weer eens aan dat een goede contentstrategie altijd beloond wordt. In cijfers én in waardering. Voor ons is dit het bewijs dat de ROI in contentmarketing steeds belangrijker is en dat wij weten hoe dat spel te spelen. En nog mooier: dat dit internationaal ook wordt gezien. Veel dank gaat uit naar onze opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, NS, Nuon en Ziggo.”
Over The CMA International Content Marketing Awards 2018
De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar de CMA International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. Op 27 november is de uitreiking van de awards in Londen.