De taal van de overheid aan de ene kant. De taal van de burger aan de andere kant. Die talen sluiten niet altijd op elkaar aan. En dus slaan campagnes vaak niet aan. Het goede nieuws: het kan wel. LVB Public slaat de brug. Met content die scoort. Met campagnes die de juiste mensen niet alleen bereiken, maar met behulp van gedragswetenschappen mensen vooral in beweging krijgen.
Lvb Public is ’tweetalig’
THIS IS
TEAM
Public
THIS IS: TEAM PUBLIC
De taal van de overheid aan de ene kant. De taal van de burger aan de andere kant. Die talen sluiten niet altijd op elkaar aan. En dus slaan campagnes vaak niet aan. Het goede nieuws: het kan wel. LVB Public slaat de brug. Met content die scoort. Met campagnes die de juiste mensen niet alleen bereiken, maar vooral in beweging krijgen.
Je bent overheid, maar toch ook een vleugje markt? Welke toon sla je aan? Ben je eigenlijk wel een merk? Gedraag je je consistent? Flirt je met de markt?
LVB Public blinkt uit in communicatie in het gebied tussen overheid en markt. Tussen publieke instellingen en burgers.
Wij zijn ervoor: provincies, gemeenten, waterschappen, scholen, uitvoeringsinstanties, zelfstandig bestuursorganen. De publieke sector is breed, veelzijdig en allesbehalve uniform. Eén ding hebben ze gemeen. Ze moeten transparant zijn. Open. Eerlijk. Bij LVB Public spreken we beide talen. Zonodig met een vet accent.
THIS IS: TEAM PUBLIC
Communiceren als publieke organisatie, met de technieken die we in veel gevallen ‘lenen’ uit de wereld van de grote merken; dat leidt tot een pakket aan diensten die we met plezier in zetten voor jouw organisatie.
Analyse
communicatiemiddelen
Praktische middelenanalyse: welke middelen dragen bij aan de resultaten en welke niet?
Ontwikkeling organisatienarratief
Wij helpen het organisatieverhaal zo op te schrijven dat iedereen het met plezier navertelt.
Contentcreatie
Onze content ‘leent’ van de media- en merkenwereld, maar is onmiskenbaar ‘public’.
Distributie
Of je iedereen wil bereiken of een selectie van je doelgroep; distributie-expertise helpt bij het verspreiden van het verhaal.
Audience building
We bereiken je publiek keer op keer met nieuwe verhalen doordat we het publiek vast weten te houden.
CASES
Onze cases bewijzen het. Ons werk straalt uit: ja, we zijn van de overheid, en nee, we communiceren níet op een manier die niet aansluit bij de leefwereld van de burgers. Hier het bewijs.
VERANDERING?
TEAM PUBLIC
LVB Public is het Team binnen Club LVB waar de collega’s weten dat communicatie kan en moet leiden tot gedragsverandering. Kennismaken?