Contentmarketingstrategieën die op elkaar lijken. Moeten we dat wel willen, was de vraag die boven de uitreikingsavond van de Grand Prix hing. Eh…ja, doe maar meer templatisering. In de visual…
Archieven: Berichten
Bij LVB hebben we nogal eens nieuws. Dat nieuws kun je hier volgen. Daarnaast hebben LVB’ers nogal wat praatjes. Die uiten ze. In blogs bijvoorbeeld. Heel vaak eerst buiten de deur. Op Adformatie, Frankwatching, Communicatie Online of andere blogomgevingen. Daarna plaatsen we ze ook hier.
Gisterenavond hebben we in Amsterdam 9 prijzen in de wacht gesleept bij de Grand Prix Content Marketing 2019. Met als klapper van de avond het ontvangen van de titel ‘Bureau van het Jaar’!
Waar vaak wordt gedacht ‘maak video’s kort, anders haken mensen af’, laat Kurzgesagt zien dat dit niet altijd het geval hoeft te zijn. Motion designer Walter legt het uit.
De kerstcommercials 2019 zijn er weer. De jaarlijkse fascinatie van Patrick Severein. Een subjectief overzicht. Met natuurlijk John Lewis en Sainsbury’s, maar ook met zingende dozen en Macauly Culkin
Gemeente Amersfoort vroeg LVB om een campagne te ontwikkelen om bewustwording te creëren rondom het thema duurzaamheid én om bewoners te verleiden (en helpen) duurzamer te leven.
De GPCM staat weer voor de deur. MarketingTribune maakte de balans op met Aart Lensink, gouden vriend van de vakprijs en in 2018 uitgeroepen tot Contentmarketingman van het Jaar.
De rol van video in je content- en marketingstrategie is nog lang niet uitgespeeld. Dit zijn volgens Patrick Severein dé trends voor 2020 in videomarketing. TikTok, ultrakorte content en nog 4 trends.
In het nieuwe boek ‘Merken bouwen met Content’ ontdek je hoe je vanuit één idee content, reclame, PR en alle andere tools uit je merkgereedschapskist omzet in een sterk merk.
De door ons geproduceerde opdrachtfilm ‘Ademtest voor Peuters’ in opdracht van het Longfonds, is genomineerd voor een Gouden Reiger 2019. De videoproductie dingt mee in de categorie ‘effectiviteit’.
We zijn maar liefst 13 keer (!) genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing 2019. Kanshebbers zijn cases voor VodafoneZiggo (4x), PostNL (2x), Topicus (2x), KPMG, Movir, NS en Vattenfall.