Businessdoelstellingen realiseren met content marketing. Het kan. Of het nu gaat om meer bekendheid en het laden van jouw merk of om het verkrijgen van warme leads en sales.

Full service Contentmarketing Volgens LVB

Marketing en communicatie moeten zorgen voor een groeiende business. Anders doe je iets niet goed. Daar zal elke marcom professional het over eens zijn. Onze visie is dat we merken sterker maken en leads kunnen binnen halen door content als brandstof te gebruiken. Content is de brandstof die de marketingmachine laat draaien.

Met content kun je merken en consumenten bij elkaar brengen. Met inhoud dus. Met verhalen die opvallen. Daarmee bereik je jouw doelgroep. Die leert jouw merk kennen. En wij leren jouw klant of prospect (beter) kennen. Ons doel: we trekken de juiste klanten met onze marketingaanpak over de streep.

Een van onze geheimen? Onze content gieten we in de meeste gevallen in formats. Zonder formats is er zelden onderscheidend vermogen.

De contentstrategen en contentdirectors van LVB bedenken en realiseren een contentaanpak die beklijft en die resultaat oplevert.

Wij maken content in alle gewenste en wenselijke vormen. En we kennen heel veel trucs om die content effectief bij jouw doelgroep te krijgen. Maar voordat content kan bijdragen aan jouw businessdoelstellingen, gaat er veel werk aan vooraf: strategieontwikkeling, conceptualisatie, planning enzovoort. Wij hebben van A tot Z de kennis in huis.

Producten en services van LVB Fullservice contentmarketing:

  • Contentstrategie
  • Conceptontwikkeling
  • Distributie en conversie
  • Ontwerp contentfunnels
  • Formatontwikkeling
  • Contentcreatie
  • Mediaplanning
  • Bureauredactie
  • Premium content
Blijf op de hoogte!

Wilt u op de hoogte blijven van LVB en onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf u dan hier in!

blog

De afgelopen maand hebben we weer twee nieuwe collega’s verwelkomd! Oude bekende Anneliene van den Boom en Gaby van Koningsveld komen team LVB versterken als projectmanagers.

Verder lezen

In de derde aflevering duiken we in de rol van je purpose. Een woord waar veel mensen jeuk van krijgen. Dat snappen we. Los daarvan: wat is ‘ie nog waard in tijden van corona en economische crisis?

Verder lezen

LVB heeft de UWV-aanbesteding voor communicatiedienstverlening en contentcreatie gewonnen. Vanaf 1 april 2020 werkt LVB samen met UWV aan het versterken van de relatie met de diverse doelgroepen.

Verder lezen

Met groot enthousiasme werken we voor

Overtuigd?

Spreekt onze visie je aan en wil je afspreken? Bel met Jean-Paul Absil (033 422 00 80). Bij ons of bij jullie? Zeg het maar.

Contact opnemen?
Neem contact met ons op. We praten je graag bij over onze winnende cases en de mogelijkheden voor jouw organisatie.