20 okt 2022 / BRAND PUBLISHING BRAND STRATEGY CAMPAIGNS LOVEBRAND DESIGNERS® LVB PR PUBLIC VIDEO

LVB (becoming iO) met 11 nominaties meest genomineerd bij CMTA

We hebben voor acht verschillende opdrachtgevers maar liefst elf nominaties in de wacht gesleept. Trots op dit hoge aantal nominaties en natuurlijk alle collega’s die hieraan hebben bijgedragen!

LVB

De CMTA is de grootste awardshow in de Benelux op het gebied van contentmarketing. Op maandag 28 november wordt bekend gemaakt of de nominaties voor LVB ook worden omgezet in echte awards!

Aart Lensink, directeur bij LVB (becoming iO): “We zijn bij LVB heel erg blij met dit grote aantal nominaties. Elf nominaties voor acht heel diverse klanten is een topprestatie. Ongehoord. Van een TikTok-campagne voor De Kindertelefoon tot aan een recruitmentmarketingcampagne voor zorgaanbieder Philadelphia. Maar ook met de grotere campagnes voor Vattenfall en ABN AMRO MeesPierson zijn we ontzettend blij. De genomineerde cases blinken vooral uit in de behaalde effecten van de campagne.”

Hieronder het een overzicht van alle elf nominaties:

Nominaties LVB bij CMTA 2022

Case

Beste Verstaanders

Connect to Your Heart

De Kletskoker

Erfgenamen

Face it

Gebarenbibliotheek

Klimaatondernemers

MeerMetEnergie

Mijn Eerste Keer Met Stoma

The Exit Years (2 nominaties)

Klant

Philadelphia

Diabetes Vereniging Nederland

De Kindertelefoon

ABN AMRO MeesPierson

MS Fonds

MKB Toegankelijk

Vattenfall

Vattenfall

Coloplast

ABN AMRO MeesPierson

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
9