Contentmarketing in samenwerking met (Nederlandse) media-exploitanten, ofwel: branded partnerships. LVB Branded Partnerships ontwikkelt contentformats die beginnen bij het merk en leiden deze formats door een contentpartnership met één of meerdere exploitanten.

Met altijd als uitgangspunt: een win-win-situatie. Het mediamerk én jouw merk moeten er beter van worden.

Branded Partnerships Volgens LVB

Contentmarketing in samenwerking met (Nederlandse) media-exploitanten, ofwel: branded partnerships. LVB Branded Partnerships ontwikkelt contentformats die beginnen bij het merk en leiden deze formats door een contentpartnership met één of meerdere exploitanten.

Met altijd als uitgangspunt: een win-win-situatie. Het mediamerk én jouw merk moeten er beter van worden.

Topkwaliteit in branded partnerships
LVB kiest voor kwaliteit in branded partnerships. Samenwerken met Nederlandse exploitanten kost een beetje tijd en moeite, maar dan heb je ook meerwaarde ten opzichte van een samenwerking met alleen de grote Amerikaanse techreuzen.

Wat kun je halen uit een perfect branded partnership?

  • Merkbekendheid en sympathie via een contentproductie, die bij de juiste doelgroep een snaar raakt.
  • Wij helpen, samen met de media-exploitant, het bereik te verzilveren door ‘funnels’ te bouwen.

Branded partnerships kennen vaak een andere dynamiek dan contentmarketing-strategieën waarbij de volledige distributie via eigen kanalen én Facebook/Google/LinkedIn plaatsvindt. Die extra dynamiek managen wij op de juiste manier.

Er zijn verschillende vormen van samenwerking:

  • 1 Merk en 1 Media-exploitant
  • 1 merk en meerdere media-exploitanten
  • Meerdere merken en 1 media-exploitant
  • Meerdere merken en meerdere media-exploitanten

Een samenwerking tussen meerdere merken die in eenzelfde domein willen scoren, is al jaren gebruikelijk in de tv-wereld (branded content met meerdere merken). Online zien we deze variant ook vaker voorbij komen.

LVB helpt in het managen van deze projecten.
Wat kan LVB Branded Partnerships?

  • Helpt mee de juiste pricing voor deze deals te bepalen.
  • Zorgt voor juiste landingen, zowel bij de site(s) van de exploitant als (nog belangrijker) bij het merk.
  • Levert de regie over het gehele project waarmee media-exploitanten én adverteerders ontzorgd worden
  • Zijn er meerdere mediapartijen betrokken, dan stemmen wij de samenwerking af en zorgen voor de juiste invulling van ieders deel.
  • Denkt en helpt mee bij het aanjagen van de contentcampagne.
  • Produceert de content in huis.
Blijf op de hoogte!

Wilt u op de hoogte blijven van LVB en onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf u dan hier in!

Blog

Met groot enthousiasme werken we voor

logo Philips
Overtuigd?

Spreekt onze visie je aan en wil je afspreken? Bel met Daan Goote (0613341896). Bij ons of bij jullie? Zeg het maar.

Contact opnemen?
Neem contact met ons op. We praten je graag bij over onze winnende cases en de mogelijkheden voor jouw organisatie.