Wie over een langere periode dominant wil zijn in een bepaald domein, kiest voor Brand Publishing. Domineren in domeinen, dat is het motto van deze merken en organisaties.

Brand Publishing:
Domineren in domeinen

Merken die zich gedragen als uitgevers. Het gebeurt al decennia lang. Bandenfabrikant Michelin maakt de Michelingids voor sterrenrestaurants. Red Bull heeft de Red Bull Race. En het mooie is: het werkt nog altijd. Dat zien we, dat merken we. En er is een naam voor: Brand Publishing.

Als merk of als organisatie heb je een doelgroep die je op regelmatige basis wilt bereiken. Met relevante inhoud. Je gaat dan uitgeven, publishen. Dat is een vak. Ons vak.

Wie over een langere periode dominant wil zijn in een bepaald domein, kiest voor Brand Publishing. Brand Publishing heeft één heilig doel: bouwen aan publiek. LVB’s Team Brand Publishing, onder aanvoering van Jordy Hubers (ex-Quote-journalist en content director bij LVB), rolt succesvolle publishing-strategieën uit [LINK naar blog]. Doordat we het proces gestroomlijnd hebben, ligt onze focus volledig op contentproductie en -distributie. Precies, de inhoud.

Even concreet. Wat kun je van ons verwachten?

  • De thuisbasis. We kunnen publishen vanuit de corporate website, uiteraard. Maar invoegen met een channel is vaak de betere oplossing. We leggen dit graag uit in een demo.
  • De brandstof. Hoeveel, hoe vaak? Welke vorm? Alles kan en mag: platform, magazine, nieuwsbrief, whitepaper. Vast staat dat we rekening houden met Generatie Netflix. De contentconsument is verwend.
  • Audience building is ons doel. Publiek binden aan ons domein. En het merk vasthechten aan de content. Waar zit het publiek? Wij vinden het publiek.
  • Audience building is het hoofddoel. Maar niemand zegt ‘nee’ tegen leads.

Wat wij maken

HVG Law

Vodafone

Ziggo Zakelijk

Nuon

HVG Law

Ziggo Zakelijk

Athlon

Hof Hoorneman

ABN-AMRO MeesPierson

Nuon

Nuon

Blijf op de hoogte!

Wilt u op de hoogte blijven van LVB en onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf u dan hier in!

Blog

Op 5 juli is het Comic Sans Day. Het lettertype zag in 1994 het levenslicht en kent sinds die tijd vele vijanden. Hoe denken onze Lovebrand Designers daarover? En wat is hun favoriete font?

Verder lezen

Met groot enthousiasme werken we voor

Overtuigd?

Spreekt onze visie je aan en wil je afspreken? Bel met Jean-Paul Absil (033 422 00 80). Bij ons of bij jullie? Zeg het maar.

Contact opnemen?
Neem contact met ons op. We praten je graag bij over onze winnende cases en de mogelijkheden voor jouw organisatie.