Internet of Things-onderzoek

Een PR-campagne voor ondernemers met need-to-have content om Vodafone Zakelijk te laden als autoriteit op het gebied van het Internet of Things.

ACHTERGROND

Vodafone Zakelijk wil in Nederland gezien worden als autoriteit op het gebied van het Internet of Things.

VRAAG

Hoe realiseren we op korte termijn zichtbaarheid voor Vodafone Zakelijk binnen het thema Internet of Things?

CREATIEF IDEE

Een PR-campagne met als basis een hoogwaardig onderzoek en rapport voor Nederlandse ondernemers: het IoT-trendrapport. Een onderzoek onder ruim 1.000 respondenten in het hart van de doelgroep, met als insteek ‘de benchmark’. Hoe doet jouw sector het? De meest opvallende resultaten uit het onderzoek zijn samengevat in een persbericht waarmee relevante media zijn benaderd. Daarnaast is voor elke relevante sector een specifiek vakbericht gemaakt.

Buiten het free publicity spoor, is het trendrapport gericht getarget met paid en native advertising op relevante doelgroepen.

RESULTS

20

PUBLICATIES

365

DOELGROEP BEREIKT

300

LEADS

in drie weken tijd

THE HEADLINES

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Hubertien Huurman
PR adviseur
h.huurman@lvb.nl
+31 06 14 98 26 10

MORE WORK

Filter

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?