MBO Amersfoort rebranding

Van een stoere MBO-opleiding een stoer merk maken.

ACHTERGROND

MBO Amersfoort is een hele grote MBO-opleiding. Gevarieerd. Voor iedereen is er wel iets te vinden. De rode draad? Het leren van een vak.

VRAAG

Ontwikkel een merk- en contentstrategie. Met meerdere contentformats. Het liefst in een stijl die erg opvalt.

VOORSTEL

Iedere MBO-student heeft talent. Maar: welk talent? Hoe ontdek je dat talent? En hoe kneed je de talenten die er zijn? Met een sterk strategisch kader zijn we aan de slag gegaan om de verhalen van studenten te vertellen aan met name de toekomstige studenten (en hun ouders). Design en goede contentformats staan centraal in het merkconcept.

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Ferdi van der Veen
Head of Design
f.vanderveen@lvb.nl

MORE WORK

Filter

UWV

ExpertAdvies voor ondernemers

Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.

UWV

Wat Werkt Voor Jou

Werkzoekenden in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.

Longfonds

Ademtest voor peuters

Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.