MBO Amersfoort rebranding

Van een stoere MBO-opleiding een stoer merk maken.

ACHTERGROND

MBO Amersfoort is een hele grote MBO-opleiding. Gevarieerd. Voor iedereen is er wel iets te vinden. De rode draad? Het leren van een vak.

VRAAG

Ontwikkel een merk- en contentstrategie. Met meerdere contentformats. Het liefst in een stijl die erg opvalt.

VOORSTEL

Iedere MBO-student heeft talent. Maar: welk talent? Hoe ontdek je dat talent? En hoe kneed je de talenten die er zijn? Met een sterk strategisch kader zijn we aan de slag gegaan om de verhalen van studenten te vertellen aan met name de toekomstige studenten (en hun ouders). Design en goede contentformats staan centraal in het merkconcept.

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Ferdi van der Veen
Head of Design
f.vanderveen@lvb.nl

MORE WORK

Filter

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?