MBO Amersfoort rebranding

Van een stoere MBO-opleiding een stoer merk maken.

ACHTERGROND

MBO Amersfoort is een hele grote MBO-opleiding. Gevarieerd. Voor iedereen is er wel iets te vinden. De rode draad? Het leren van een vak.

VRAAG

Ontwikkel een merk- en contentstrategie. Met meerdere contentformats. Het liefst in een stijl die erg opvalt.

VOORSTEL

Iedere MBO-student heeft talent. Maar: welk talent? Hoe ontdek je dat talent? En hoe kneed je de talenten die er zijn? Met een sterk strategisch kader zijn we aan de slag gegaan om de verhalen van studenten te vertellen aan met name de toekomstige studenten (en hun ouders). Design en goede contentformats staan centraal in het merkconcept.

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Ferdi van der Veen
Head of Design
f.vanderveen@lvb.nl

MORE WORK

Filter

Atria

#zegerwatvan

‘Waarom was je dan nog zo laat op straat?’ ‘Je draagt ook van zulke korte rokjes!’ Slachtoffers van seksueel geweld krijgen hier nog te vaak bewust of onbewust de schuld van. Reden voor Stichting Rutgers en Kennisinstituut Atria om hier samen met ons aan de slag te gaan.

Coloplast

Mijn eerste keer met stoma

Een eerste keer is.. spannend. Of grappig. Ongemakkelijk. Helemáál met een stoma!

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.