Financial Focus ondernemersportretten

Een inspirerende serie ondernemersportretten, onderdeel van de 360 graden contentstrategie Financial Focus. Deze portretten zijn een videodoorvertaling van een magazinerubriek en geven een indringend beeld van het ondernemersleven.

ACHTERGROND

Financial Focus is de 360 graden contentmarketingstrategie van ABN AMRO MeesPierson. Een contentmarketingstrategie die zich richt op Nederlandse vermogenden, met onder meer een magazine, documentaires, een website en verschillende videoformats.

VRAAG

Zorg voor een inspirerende, creatieve vertaling van een succesvolle magazine-rubriek naar een videoformat.

OPLOSSING

Stijlvol. Inspireren. Creatief. Inhoud. Dat zijn de belangrijkste steekwoorden van dit videoformat. We hebben vooral een stijlvolle videoserie willen neerzetten, mooi gedraaid, sfeervolle shots. Een serie die past bij de uitstraling van ABN AMRO MeesPierson en Financial Focus en tegelijktertijd een serie die ook inhoudelijk iets toevoegt aan de al bestaande magazinerubriek. Verdieping. En dat is gelukt.

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Renée Brinkman
Teamleider Video
r.brinkman@lvb.nl

MORE WORK

Filter

UWV

ExpertAdvies voor ondernemers

Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.

UWV

Wat Werkt Voor Jou

Werkzoekenden in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.

Longfonds

Ademtest voor peuters

Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.