Financial Focus ondernemersportretten

Een inspirerende serie ondernemersportretten, onderdeel van de 360 graden contentstrategie Financial Focus. Deze portretten zijn een videodoorvertaling van een magazinerubriek en geven een indringend beeld van het ondernemersleven.

ACHTERGROND

Financial Focus is de 360 graden contentmarketingstrategie van ABN AMRO MeesPierson. Een contentmarketingstrategie die zich richt op Nederlandse vermogenden, met onder meer een magazine, documentaires, een website en verschillende videoformats.

VRAAG

Zorg voor een inspirerende, creatieve vertaling van een succesvolle magazine-rubriek naar een videoformat.

OPLOSSING

Stijlvol. Inspireren. Creatief. Inhoud. Dat zijn de belangrijkste steekwoorden van dit videoformat. We hebben vooral een stijlvolle videoserie willen neerzetten, mooi gedraaid, sfeervolle shots. Een serie die past bij de uitstraling van ABN AMRO MeesPierson en Financial Focus en tegelijktertijd een serie die ook inhoudelijk iets toevoegt aan de al bestaande magazinerubriek. Verdieping. En dat is gelukt.

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Renée Brinkman
Teamleider Video
r.brinkman@lvb.nl

MORE WORK

Filter

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?