Financial Focus ondernemersportretten

Een inspirerende serie ondernemersportretten, onderdeel van de 360 graden contentstrategie Financial Focus. Deze portretten zijn een videodoorvertaling van een magazinerubriek en geven een indringend beeld van het ondernemersleven.

ACHTERGROND

Financial Focus is de 360 graden contentmarketingstrategie van ABN AMRO MeesPierson. Een contentmarketingstrategie die zich richt op Nederlandse vermogenden, met onder meer een magazine, documentaires, een website en verschillende videoformats.

VRAAG

Zorg voor een inspirerende, creatieve vertaling van een succesvolle magazine-rubriek naar een videoformat.

OPLOSSING

Stijlvol. Inspireren. Creatief. Inhoud. Dat zijn de belangrijkste steekwoorden van dit videoformat. We hebben vooral een stijlvolle videoserie willen neerzetten, mooi gedraaid, sfeervolle shots. Een serie die past bij de uitstraling van ABN AMRO MeesPierson en Financial Focus en tegelijktertijd een serie die ook inhoudelijk iets toevoegt aan de al bestaande magazinerubriek. Verdieping. En dat is gelukt.

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Renée Brinkman
Teamleider Video
r.brinkman@lvb.nl

MORE WORK

Filter

Atria

#zegerwatvan

‘Waarom was je dan nog zo laat op straat?’ ‘Je draagt ook van zulke korte rokjes!’ Slachtoffers van seksueel geweld krijgen hier nog te vaak bewust of onbewust de schuld van. Reden voor Stichting Rutgers en Kennisinstituut Atria om hier samen met ons aan de slag te gaan.

Coloplast

Mijn eerste keer met stoma

Een eerste keer is.. spannend. Of grappig. Ongemakkelijk. Helemáál met een stoma!

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.