Abeos rebranding

Vernieuwen zonder de basisdoelgroep te vervreemden.

ACHTERGROND

Abeos is de nieuwe naam voor een uitzendbureau dat sinds jaar en dag een ijzersterke marktpositie heeft in met name de agrarische sector. Het bedrijf wil verbreden, maar de sterke positie in de agrarische sector zeker minimaal vasthouden.

VRAAG

Ontwikkel een brand strategy en een visual identity voor Abeos Uitzenden.

CREATIEF IDEE

LOVEBRAND DESIGNERS® ontwikkelde een uitgebreide brand strategy en visual identity voor de nieuwe tak van Abeos: Abeos Uitzendbureau. We bedachten onder meer een kernboodschap, een narratief en een pay-off. En een bijpassende visuele identiteit. Een tijdloos design, met onder meer logo, kleuren, huisstijl en doorvertalingen in diverse uitingen.

“Jullie hebben exact de juiste snaar gemaakt. Dit past naadloos bij wat we willen. We zijn hier echt ontzettend blij mee”

Dennis WesselsManager Marketing en Communicatie
KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Ferdi van der Veen
Head of Design
f.vanderveen@lvb.nl

MORE WORK

Filter

ABN AMRO MeesPierson

Het geheim van succesvol beleggen

Beleggen=eng. Sparen=veilig. Zo hebben we het allemaal geleerd. Toch? Met ABN AMRO MeesPierson zijn we opzoek gegaan naar Het Geheim van Succesvol Beleggen.

PostNL

De kracht van aandacht

Contentstrategie die voorziet in drie langlopende campagneperiodes waarin telkens een actueel thema en klantcase centraal staan. Daartussen biedt always-on content zichtbaarheid via verschillende kanalen om kennis over te brengen en om houding en gedrag te beïnvloeden. Met de touch-tell-sell benadering halen we slimme synergie tussen content en reclame.

UWV

ExpertAdvies voor ondernemers

Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.