Ferdi van der Veen
Head of Design
f.vanderveen@lvb.nl

Abeos rebranding
ACHTERGROND
Abeos is de nieuwe naam voor een uitzendbureau dat sinds jaar en dag een ijzersterke marktpositie heeft in met name de agrarische sector. Het bedrijf wil verbreden, maar de sterke positie in de agrarische sector zeker minimaal vasthouden.
VRAAG
Ontwikkel een brand strategy en een visual identity voor Abeos Uitzenden.
CREATIEF IDEE
LOVEBRAND DESIGNERS® ontwikkelde een uitgebreide brand strategy en visual identity voor de nieuwe tak van Abeos: Abeos Uitzendbureau. We bedachten onder meer een kernboodschap, een narratief en een pay-off. En een bijpassende visuele identiteit. Een tijdloos design, met onder meer logo, kleuren, huisstijl en doorvertalingen in diverse uitingen.





“Jullie hebben exact de juiste snaar gemaakt. Dit past naadloos bij wat we willen. We zijn hier echt ontzettend blij mee”
Dennis WesselsManager Marketing en Communicatie
MORE WORK
Het geheim van succesvol beleggen
Beleggen=eng. Sparen=veilig. Zo hebben we het allemaal geleerd. Toch? Met ABN AMRO MeesPierson zijn we opzoek gegaan naar Het Geheim van Succesvol Beleggen.
De kracht van aandacht
Contentstrategie die voorziet in drie langlopende campagneperiodes waarin telkens een actueel thema en klantcase centraal staan. Daartussen biedt always-on content zichtbaarheid via verschillende kanalen om kennis over te brengen en om houding en gedrag te beïnvloeden. Met de touch-tell-sell benadering halen we slimme synergie tussen content en reclame.
ExpertAdvies voor ondernemers
Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.