Abeos rebranding

Vernieuwen zonder de basisdoelgroep te vervreemden.

ACHTERGROND

Abeos is de nieuwe naam voor een uitzendbureau dat sinds jaar en dag een ijzersterke marktpositie heeft in met name de agrarische sector. Het bedrijf wil verbreden, maar de sterke positie in de agrarische sector zeker minimaal vasthouden.

VRAAG

Ontwikkel een brand strategy en een visual identity voor Abeos Uitzenden.

CREATIEF IDEE

LOVEBRAND DESIGNERS® ontwikkelde een uitgebreide brand strategy en visual identity voor de nieuwe tak van Abeos: Abeos Uitzendbureau. We bedachten onder meer een kernboodschap, een narratief en een pay-off. En een bijpassende visuele identiteit. Een tijdloos design, met onder meer logo, kleuren, huisstijl en doorvertalingen in diverse uitingen.

“Jullie hebben exact de juiste snaar gemaakt. Dit past naadloos bij wat we willen. We zijn hier echt ontzettend blij mee”

Dennis WesselsManager Marketing en Communicatie
KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Ferdi van der Veen
Head of Design
f.vanderveen@lvb.nl

MORE WORK

Filter

Atria

#zegerwatvan

‘Waarom was je dan nog zo laat op straat?’ ‘Je draagt ook van zulke korte rokjes!’ Slachtoffers van seksueel geweld krijgen hier nog te vaak bewust of onbewust de schuld van. Reden voor Stichting Rutgers en Kennisinstituut Atria om hier samen met ons aan de slag te gaan.

Coloplast

Mijn eerste keer met stoma

Een eerste keer is.. spannend. Of grappig. Ongemakkelijk. Helemáál met een stoma!

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.