Abeos rebranding

Vernieuwen zonder de basisdoelgroep te vervreemden.

ACHTERGROND

Abeos is de nieuwe naam voor een uitzendbureau dat sinds jaar en dag een ijzersterke marktpositie heeft in met name de agrarische sector. Het bedrijf wil verbreden, maar de sterke positie in de agrarische sector zeker minimaal vasthouden.

VRAAG

Ontwikkel een brand strategy en een visual identity voor Abeos Uitzenden.

CREATIEF IDEE

LOVEBRAND DESIGNERS® ontwikkelde een uitgebreide brand strategy en visual identity voor de nieuwe tak van Abeos: Abeos Uitzendbureau. We bedachten onder meer een kernboodschap, een narratief en een pay-off. En een bijpassende visuele identiteit. Een tijdloos design, met onder meer logo, kleuren, huisstijl en doorvertalingen in diverse uitingen.

“Jullie hebben exact de juiste snaar gemaakt. Dit past naadloos bij wat we willen. We zijn hier echt ontzettend blij mee”

Dennis WesselsManager Marketing en Communicatie
KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Ferdi van der Veen
Head of Design
f.vanderveen@lvb.nl

MORE WORK

Filter

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?