Communicatie en marketing in de zorg is een vak apart. LVB Health beheerst dat. We kennen de zorg- en farmaceutische sector en weten wat werkt. Natuurlijk kennen we ook de wet- en regelgeving. Maar bovenal weten we met creatieve campagnes patiënten (en hun omgeving) in het hart te raken.
Lvb Health
THIS IS: TEAM HEALTH
Een patiënt en zijn naaste omgeving bereiken met jouw boodschap lijkt niet altijd makkelijk. Je doelgroep is misschien klein of de inhoud waarover je wil vertellen complex. Maar toch is een patiënt ook ‘gewoon’ een consument waarvan je deze aandacht kunt verdienen. Hoe? Met slimme marketing en communicatietechnieken én met creatieve en emotionele campagnes.
THIS IS: TEAM HEALTH
LVB Health heeft jarenlange ervaring in de healthsector en creëert award winning campagnes; voor zowel het brede publiek als voor patiënten en zorgprofessionals. Een standaardformule bestaat niet, maar deze elementen zet LVB Health met succes in:
Patient journey
Afhankelijk van de patiëntgroep kan die journey complex zijn. In welke fase wil en kan je als afzender instappen? Welke behoefte heeft een patiënt in welke stap? We zetten alle insights op een rij.
Content
In de zorgsector is content cruciaal. Inhoud toevoegen dus. Om uit te leggen, om te inspireren. In alle vormen maken we jouw verhaal relevant voor de doelgroep: video, infographic, social content, animatie, blogs, you name it..
Psychologische tactieken
LVB Health zet verschillende psychologische (overtuigings-)tactieken in om de boodschap optimaal te laten landen en het effect te maximaliseren.
Multi channel distributie
Van social media, influencer marketing, PR tot direct mail – we weten zelfs de kleinste doelgroepen te bereiken.
Creativiteit
De inhoud moet kloppen, helemaal in het health- en farmadomein. Maar de aandacht? Die krijg je door op te vallen. It’s all about the creativity.
LVB Health is onderdeel van full service bureau LVB. Van concept tot productie, van design tot distributie en media-inkoop; we kunnen alles voor je uit handen nemen.
Zorgverleners hebben weinig tijd, zijn kritisch en zitten niet altijd op jou als afzender te wachten. Maar wél als je er bent op het juiste moment met inhoud die voor hen relevant is. Wij helpen je graag om professionals in de zorg te bereiken. Of dat via LinkedIn is, een mailcampagne, PR of met een podcast, videoserie of social content.
Van patiëntenverenigingen tot farmaceutische organisaties, van ziekenhuizen tot non-profits in de zorg, van B2C tot B2b; een greep uit onze ervaring in Health.
Our Awards
Best Distribution Strategy, Bronze Award
CMA International Content Marketing Awards
Beste Distributie
Grand Prix Contentmarketing
Beste Content Campagne
Grand Prix Contentmarketing
nominatie Best Not for Profit / Charity Content Marketing Strategy / Campaign
The Drum Content Awards
Nominatie Best Motivational
CMI Content Marketing Awards
Best Use of Content Within Media Relations
CMA International Content Marketing Awards, Bronze Award
Nominatie, Best Use of Social Media B2C
CMA International Content Marketing Awards
Nominatie Health Content Campaign of the Year
European Content Awards
Nominatie categorie Not for Profit
Grand Prix Contentmarketing
nominatie, Beste Not For Profit
Grand Prix Contentmarketing
Beste opdrachtfilm/-video
Gouden Reiger
Nominatie Health content campaign of the year
European Content Awards
Nominatie Best Video
CMA International Content Marketing Awards
Beste opdrachtfilm/-video, categorie effectiviteit
Gouden Reiger
CASES
THE NEWS
LATEST FROM
HEALTH
TEAM HEALTH
LVB Health kent de zorg- en farmaceutische sector en weet wat werkt.
We zijn heel benieuwd naar jouw uitdaging. Bel of mail ons gerust!