

Bouwen aan bekendheid van jouw merk én conversie genereren? Met content en slimme technieken realiseren we awareness, traffic en leads in jouw gedroomde doelgroep.
Content heeft marketing nodig. LVB PR & Online Marketing denkt vanuit organisatiedoelstellingen: interactie, traffic, loyaliteit, autoriteit, downloads, leads. Met content als brandstof stippelen we de route uit die jouw boodschap op de juiste plek krijgt én die leidt tot het beste resultaat.
Aan de hand van de customer journey en met owned, earned en paid technieken bereiken we jouw doelgroepen. Onze adviseurs weten alles van social media, e-mail- en influencer marketing, SEO / SEA, PR, CRM en advertising. We kiezen de ideale mix die past bij jouw doel en budget.
Ons werk eindigt niet bij de klik, download of publicatie. Onze ambitie? Een eigen publiek en loyaliteit opbouwen tussen onze klanten en hun doelgroepen.
Wilt u op de hoogte blijven van LVB en onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf u dan hier in!
De afgelopen periode hebben we drie nieuwe talenten mogen verwelkomen in Amersfoort. Mick Romeijn, Xaviera Wong a Soy en Jana Simmelink versterken sinds kort de labels contentmarketing, videomarketing
Gemeente Amersfoort vroeg LVB om een campagne te ontwikkelen om bewustwording te creëren rondom het thema duurzaamheid én om bewoners te verleiden (en helpen) duurzamer te leven.
Prinsjesdag ging niet onopgemerkt voorbij op social media. Merken weten hier ook wel raad mee. Wie slaat de spijker op de kop en wie slaat de plank volledig mis? Dit vonden wij van de inhakers!
Man Bijt Hond komt terug, maar was nooit weg. In ons vakgebied is er de afgelopen jaren gretig gebruikgemaakt van het populairste programma van de Nederlandse televisie. En terecht.
In de nieuwste aflevering van de documentaire ‘Uitblinkers in Zaken’ van Ziggo Zakelijk staat dit keer Tony’s Chocolonely in de schijnwerpers. Lees hier alles over deze nieuwste aflevering.
Spreekt onze visie je aan en wil je afspreken? Bel met Hubertien Huurman (0334220080). Bij ons of bij jullie? Zeg het maar.