Positionerende contentstrategie die e-commerce ondernemers in het MKB laat inzien dat Postnl ze kan helpen bij het verder laten groeien van hun onderneming door het delen van inspiratie, kennis en kunde op het gebied van logistieke e-commerce.
ACHTERGROND
PostNL is een bedrijf in beweging. Een bedrijf in digitale transformatie. Van klassiek postbedrijf naar businesspartner in de e-commerce markt. Sinds de opkomst van e-commerce heeft PostNL de grootste e-commerce bedrijven van Nederland hebben geholpen om groot te worden. PostNL heeft in de loop van de jaren heel veel kennis opgebouwd en is nog beter in staat zijn om klanten te adviseren over de manier waarop ze als e-commerce ondernemer nog succesvoller kunnen zijn. Daaronder ontwikkelt zich het merk.
VRAAG
Ontwikkel een positionerende contentstrategie die de kracht van het zakelijke merk PostNL als ‘vanzelfsprekende logistieke partner’ in e-commerce versterkt.
CREATIEF IDEE
Succes op Bestelling is de titel van het strategisch concept én contentprogramma dat we hiertoe hebben ontwikkeld. Doel hiermee is een voorkeurspositie te claimen binnen de bestaande pakkettenmarkt en een plek te veroveren binnen gedefinieerde groeimarkten. Succes op Bestelling wordt gedurende het jaar campagnematig ingevuld, waarbij in 2-3 drie series per jaar iedere keer een voor PostNL belangrijke focusbranche of kernthema centraal staat.
Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.