#BAALMOMENT

Een influencercampagne als middel voor meer bekendheid rondom hét nieuwe hooikoortsproduct van Viatris.

ACHTERGROND

Viatris is een internationaal farmaceutisch bedrijf met meer dan 450 verschillende producten op de Nederlandse markt. 

VRAAG

Ontwikkel een campagne om een nieuw hooikoortsproduct onder de aandacht te brengen bij (potentiële) hooikoortspatiënten in Nederland. 

CREATIEF IDEE

Influencers nemen hun volgers mee in de meest irritante, grappige of onhandige momenten die ze hebben meegemaakt door hun hooikoorts. Het universeel, herkenbare baalmoment! Voor zowel mensen die weten dat ze hooikoorts hebben, als voor degenen die dat nog niet weten. De influencers schetsen herkenbare of grappige situaties en leggen de link naar het nieuwe product van Viatris. Ook vragen ze hun volgers naar hun grootste #baalmoment, om zo interactie te creëren. 

Door ons geselecteerde influencers creëerden en plaatsten content op hun kanalen, waardoor in korte tijd een grote doelgroep is bereikt. De engagement onder de posts was hoog: mensen die de situaties herkenden en benieuwd raakten naar het product. 

RESULTS

335

WEERGAVEN

 op Instagram

6

engagement rate

3

IMPRESSIES ADVERTORIAL

bij Holistik

mylan
Hooikoorts
Hooikoorts
KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Anouk Teijema
Social Media adviseur
a.teijema@lvb.nl