RESULTS
Succes op bestelling
ACHTERGROND
PostNL is een bedrijf in beweging. Een bedrijf in digitale transformatie. Van klassiek postbedrijf naar businesspartner in de e-commerce markt. Sinds de opkomst van e-commerce heeft PostNL de grootste e-commerce bedrijven van Nederland hebben geholpen om groot te worden. PostNL heeft in de loop van de jaren heel veel kennis opgebouwd en is nog beter in staat zijn om klanten te adviseren over de manier waarop ze als e-commerce ondernemer nog succesvoller kunnen zijn. Daaronder ontwikkelt zich het merk.
VRAAG
Ontwikkel een positionerende contentstrategie die de kracht van het zakelijke merk PostNL als ‘vanzelfsprekende logistieke partner’ in e-commerce versterkt.
CREATIEF IDEE
Succes op Bestelling is de titel van het strategisch concept én contentprogramma dat we hiertoe hebben ontwikkeld. Doel hiermee is een voorkeurspositie te claimen binnen de bestaande pakkettenmarkt en een plek te veroveren binnen gedefinieerde groeimarkten. Succes op Bestelling wordt gedurende het jaar campagnematig ingevuld, waarbij in 2-3 drie series per jaar iedere keer een voor PostNL belangrijke focusbranche of kernthema centraal staat.
- 1 Bekroning Beste content design 2019
- 1 Nominatie Beste B2B Award 2019
- 1 Nominatie Beste B2B campagne 2020
- 1 Nominatie Beste Video Campagne 2020
- 1 Nominatie Beste ROI 2020