LVB SCOORT 7 NOMINATIES OP INTERNATIONALE CMA AWARDS
Feestelijk nieuws uit Londen: LVB is zeven keer genomineerd voor The International Content Marketing Awards (CMA), in maar liefst zes verschillende categorieën. Cases voor onder andere ABN AMRO MeesPierson, Vattenfall, MKB Toegankelijk en De Kindertelefoon zijn de kanshebbers.
Head of content Patrick Severein is ontzettend trots op de nominaties: ‘Erkenning krijgen is altijd fijn, maar internationale erkenning is extra bijzonder. En dan helemaal internationale erkenning op het allerhoogste niveau van de CMA. Dat wij maar liefst zeven nominaties voor de CMA wisten binnen te slepen, dat maakt me echt trots. Trots op alle collega’s die hier aan bijgedragen hebben, en vooral trots op onze klanten die ons het vertrouwen en de vrijheid geven.
Het mooie aan deze prachtige nominaties is het feit dat het gaat om vier verschillende projecten/opdrachtgevers. Dat laat onze veelzijdigheid als bureau zien. Van TikTok- en Instagram-concepten tot campagnes met een documentaire als brandstof, de variatie is enorm. De gemene deler bij al deze nominaties , is de strategische basis. Stuk voor stuk zijn het ideeën die voortkomen uit een sterke strategie, gebaseerd op onderscheidende insights en die aansluiten bij de belevingswereld van de doelgroep van onze opdrachtgevers. Alleen dan kun je in onze ogen successen behalen. Allemaal onderscheidende concepten die uitblinken in executie én resultaat.’
De nominaties
De cases zijn in de volgende categorieën genomineerd.
- ‘Erfgenamen’ voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Finance’ & ‘Best Video Individual’
- ‘Meer Met Energie’ voor Vattenfall – ‘Best B2B Campaign’
- ” De Kletskoker’ voor De Kindertelefoon – ‘Best Use of Social Media B2C’
- ‘Gebarenbibliotheek’ voor MKB Toegankelijk – ‘Best Video Series’, ‘Best Specialist Campaign’ & ‘Best Content Within Media Relations’
De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar The International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. Het is de grootste wereldwijde award ceremonie op het gebied van contentmarketing, waarbij bureaus hun beste werk van de afgelopen 12 maanden inzenden. Eerder won LVB in 2015, 2017, 2018 en 2021 awards bij de CMA’s. De uitreiking van de awards vindt dit jaar begin december plaats.