Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2019 voor LVB

Opnieuw winst voor LVB! Onze case ‘Uitblinkers in Zaken’ voor Ziggo Zakelijk is bekroond tot Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2019. Van de totaal 14 genomineerde case-inzendingen liet de Ziggo-case er 12 achter zich, en sleepte zo een zilveren Award binnen. Een echte uitblinker waar we enorm trots op zijn!

Aart Lensink: ‘Uitblinkers in Zaken is een echte beauty case in contentmarketing door het sterke totaalplaatje. De visie van Ziggo Zakelijk en LVB laat zich samenvatten in het woord kwaliteit. En door véél betere content te maken dan de vele concurrenten, gaan we voor het idee van the winner takes it all. Dat deze werk- en denkwijze dan ook wordt bekroond met de titel Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2019, is de ultieme beloning.’

Cross Media Awards 2019

Over Uitblinkers in Zaken

‘Uitblinkers in Zaken’ is een contentcampagne van Ziggo Zakelijk, met als ‘brandstof’ tien unieke documentaires, die niet alleen online maar ook op televisie zijn uitgezonden. De meest succesvolle campagne van 2018 is een kijkje achter de schermen bij de internetbank bunq. Opgeteld genereerden de contentuitingen ruim 30 miljoen views en impressies, bereikt via een mix van kanalen (variërend van RTL Z en Ziggo’s tv-kanaal en LinkedIn, Facebook, Instagram en YouTube). Dit zorgde voor een extra instroom van ruim 90.000 potentiële klanten op de zakelijke webpagina’s. In de loop van de campagne is ook de zogeheten Uitblinkersbundel geïntroduceerd, als middel om concrete leads te genereren. De conversieratio van deze inspanning ligt inmiddels op 5 procent.

Bekijk hier de casevideo: