Twee SAN Accent 2018 nominaties voor LVB

Wauw, een mijlpaal! We zijn verrast met het mooie nieuws dat we zijn genomineerd voor twee SAN Accenten. Voor het eerst! De eerste nominatie is voor ‘Vermogens in Nederland‘ voor ABN AMRO MeesPierson. De tweede nominatie is, samen met bureau Achtung, voor ‘Internet of Things‘ van Vodafone. Het zijn mooie tijden voor contentmarketing. En voor LVB.

SAN Accent is de enige communicatievakprijs van, voor en door adverteerders. In de komende periode worden de genomineerde adverteerders en bureaus uitgenodigd hun case te presenteren voor een jury. Op donderdag 23 mei vindt de awardshow plaats.

Aart Lensink: ‘Van oudsher is SAN Accent een adverteerdersprijs, waar vaak klassieke commercials in de prijzen vielen. Dat is aan het veranderen. Met deze nominaties bewijzen we dat we het niveau van content ontstijgen, we laten zien dat we meer kunnen. Wij zien dat, concurrenten zien dat, juryleden zien dat en – nog belangrijker – klanten zien dat ook. En daar zijn we enorm trots op!’

Genomineerde cases

 

Over de SAN

Stichting Adverteerdersjury Nederland is in 1988 opgericht met als doelstelling de kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het marcom vak. De SAN stelt daartoe het SAN Jaarboek samen met daarin een overzicht van relevante reclamecampagnes van het voorafgaande kalenderjaar, onderverdeeld in 10-12 categorieën. Deze campagnes worden per categorie beoordeeld door een juryteam van marketing- en communicatieprofessionals. Campagnes die worden bekroond ontvangen een SAN Accent, een fraai vormgegeven RVS kubus met inscriptie. De gewonnen Accenten worden in de maand mei tijdens een feestelijke bijeenkomst uitgereikt.