What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?

ACHTERGROND

Veel zeldzame ziektes zijn onderbelicht en onbekend. Dat maakt het moeilijker om symptomen te herkennen én tijdig te behandeling.

VRAAG

Ontwikkel een internationale social campagne om tijdens de Disease Awareness Days awareness te realiseren voor zeldzame ziekte.

CREATIEF IDEE

“What the world knows about..” 1 quiz, 9 landen. Hoe is het gesteld met onze kennis over sclerodermie? Herkennen we de symptomen? Wat is het eigenlijk? Triggerende vragen. Interessante weetjes. Aangejaagd via Facebook en Instagram stories. En Europeanen deden massaal de quiz.

RESULTS

3,3

AVERAGE CTR

op Facebook & Instagram

857

UNIQUE REACH

op Facebook & Instagram

0,08

COST PER CLICK

op Facebook & Instagram

45,5

QUIZ COMPLETION RATE

op Facebook & Instagram

KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Sanne van Lent
Social Media adviseur
s.vanlent@lvb.nl
+31 06 41 03 94 16

MORE WORK

Filter

Vattenfall

Klimaatondernemers

Strategisch contentconcept dat MKB en de Grootzakelijke markt bekend maakt met de missie van Vattenfall voor een fossielvrij leven binnen één generatie en tegelijkertijd de nieuwe merknaam Vattenfall (voorheen Nuon) laadt.

Topicus

@Techgags

The funniest, most recognizable, awkward and awesome #tech and #IT jokes on Instagram.

Boehringer Ingelheim

What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?