What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?

ACHTERGROND

Veel zeldzame ziektes zijn onderbelicht en onbekend. Dat maakt het moeilijker om symptomen te herkennen én tijdig te behandeling.

VRAAG

Ontwikkel een internationale social campagne om tijdens de Disease Awareness Days awareness te realiseren voor zeldzame ziekten.

CREATIEF IDEE

“What the world knows about..” 1 quiz, 8 landen. Hoe is het gesteld met onze kennis over sclerodermie? Herkennen we de symptomen? Wat is het eigenlijk? Triggerende vragen. Interessante weetjes. Aangejaagd via Facebook en Instagram stories. En Europeanen deden massaal de quiz.

RESULTS

3,3

AVERAGE CTR

op Facebook & Instagram

857

UNIQUE REACH

op Facebook & Instagram

0,08

COST PER CLICK

op Facebook & Instagram

45,5

QUIZ COMPLETION RATE
KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Sanne van Lent
Social Media adviseur
s.vanlent@lvb.nl
+31 06 41 03 94 16

MORE WORK

Filter

UWV

ExpertAdvies voor ondernemers

Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.

UWV

Wat Werkt Voor Jou

Werkzoekenden in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.

Longfonds

Ademtest voor peuters

Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.