RESULTS

What the world knows about…
ACHTERGROND
Veel zeldzame ziektes zijn onderbelicht en onbekend. Dat maakt het moeilijker om symptomen te herkennen én tijdig te behandeling.
VRAAG
Ontwikkel een internationale social campagne om tijdens de Disease Awareness Days awareness te realiseren voor zeldzame ziekten.
CREATIEF IDEE
“What the world knows about..” 1 quiz, 8 landen. Hoe is het gesteld met onze kennis over sclerodermie? Herkennen we de symptomen? Wat is het eigenlijk? Triggerende vragen. Interessante weetjes. Aangejaagd via Facebook en Instagram stories. En Europeanen deden massaal de quiz.
3,3
op Facebook & Instagram
857
op Facebook & Instagram
0,08
op Facebook & Instagram
45,5

Sanne van Lent
Social Media adviseur
s.vanlent@lvb.nl
+31 06 41 03 94 16
MORE WORK
ExpertAdvies voor ondernemers
Strategisch contentconcept dat een brug slaat tussen de merkambitie en de sales proposities van Vattenfall en dat het ‘ExpertAdvies’ voor ondernemers in de MKB-markt introduceert.
Wat Werkt Voor Jou
Werkzoekenden in Nederland laten zien wat er mogelijk is – en wat UWV voor hen kan betekenen.
Ademtest voor peuters
Een campagne om het belang van een ademtest voor peuters onder de aandacht te brengen.