What the world knows about…

Wat weten Europeanen over zeldzame ziekten?

ACHTERGROND

Veel zeldzame ziektes zijn onderbelicht en onbekend. Dat maakt het moeilijker om symptomen te herkennen én tijdig te behandelen.

VRAAG

Ontwikkel een internationale social campagne om tijdens de Disease Awareness Days awareness te realiseren voor zeldzame ziekten.

CREATIEF IDEE

“What the world knows about..” 1 quiz, 8 landen. Hoe is het gesteld met onze kennis over sclerodermie? Herkennen we de symptomen? Wat is het eigenlijk? Triggerende vragen. Interessante weetjes. Aangejaagd via Facebook en Instagram stories. En Europeanen deden massaal de quiz.

RESULTS

3,3

AVERAGE CTR

op Facebook & Instagram

857

UNIQUE REACH

op Facebook & Instagram

0,08

COST PER CLICK

op Facebook & Instagram

45,5

QUIZ COMPLETION RATE
KNOCKED
OUT?
Ask us anything about this project

Sanne van Lent
Social Media adviseur
s.vanlent@lvb.nl
+31 06 41 03 94 16

MORE WORK

Filter

Atria

#zegerwatvan

‘Waarom was je dan nog zo laat op straat?’ ‘Je draagt ook van zulke korte rokjes!’ Slachtoffers van seksueel geweld krijgen hier nog te vaak bewust of onbewust de schuld van. Reden voor Stichting Rutgers en Kennisinstituut Atria om hier samen met ons aan de slag te gaan.

Coloplast

Mijn eerste keer met stoma

Een eerste keer is.. spannend. Of grappig. Ongemakkelijk. Helemáál met een stoma!

MBO Amersfoort

Skillslab

Een krachtige social campagne om de opleidingen van MBO Amersfoort onder jongeren te promoten.