08 dec 2022 / LVB

Vier awards voor LVB op internationale CMA’s

Begin november sleepte LVB zeven nominaties binnen op de Internationale Content Marketing Awards 2022. Vier van deze nominaties zijn omgezet in awards: goud en brons voor zowel ABN AMRO als MKB Nederland.

Anouk Teijema

Internationale erkenning voor divers werk

Erfgenamen, de contentstrategie die we ontwikkelden voor ABN AMRO MeesPierson, ontving goud in de categorie ‘Best Finance’ en brons in de categorie in ‘Best Video Individual’. De jury omschreef de case als meeslepend en ambitieus: “De content past bij het merk van ABN AMRO. Het is een goed doordachte strategie, waar fantastisch gebruik is gemaakt van storytelling.”

Met De Gebarenbibliotheek voor MKB Toegankelijk, een initiatief van VNO-NCW en MKB Nederland, ontvingen we goud in de categorie ‘Best Content within Media Relations’ en brons in de categorie ‘Best Video Series’. De jury over De Gebarenbibliotheek: “Door de creativiteit, goede targeting en juiste keuzes voor media-inzet, worden gebaren laagdrempelig om te  ondernemers. De keuze voor deze snackable vorm, korte video’s, biedt ondernemers op innovatieve wijze concrete handvatten om te communiceren met doven en slechthorenden.”

Blij met nominaties, awards kers op de taart

Jean-Paul Absil, Client Director bij LVB: “Het winnen van de CMA’s voelt als het winnen van de champions league. Bureaus uit meer dan dertig landen hebben cases ingediend. Twee keer goud winnen voor MKB Nederland en voor ABN AMRO MeesPierson is een prestatie waar we als bureau ontzettend trots op zijn. Onze opdrachtgevers hebben ons de ruimte gegeven om grensverleggende producties te ontwikkelen. Dat een Europese jury dit erkent, is ook grote waardering voor opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson en voor MKB Toegankelijk.”

Over International Content Marketing Awards 2022

De Content Marketing Association (CMA) is de branchevereniging voor marketing-, publicatie-, reclame- en social bureaus. Als non-profit ledenorganisatie ondersteunen zij leden van over de hele wereld en in de hele contentmarketingindustrie. Van contract publishing en branded content tot contentproductie, SEO en PR. Tot deze leden behoren een groot aantal content- en marketingbureaus, merken uit verschillende sectoren, maar ook freelancers en studenten.

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4