25 jun 2021 / LVB

LVB bekroond voor beste strategie met beleggingscampagne ABN AMRO MeesPierson

Ruim de helft van alle Nederlanders vindt beleggen eng. Vanuit dat inzicht hebben ABN AMRO MeesPierson en LVB de contentcampagne Het Geheim van Succesvol Beleggen ontwikkeld. Donderdagavond 24 juni jl. leidde dat tot een bekroning.

LVB

Bij de eerste editie van de CMTA, de Contentmarketing Topcase Avond, kreeg de contentcampagne Het Geheim van Succesvol Beleggen erkenning van het vak.

Alternatieve awardshow

Nu veel awardshows een of meer edities hebben overgeslagen, heeft het Platform Contentmarketing het initiatief genomen om het beste werk uit de markt toch in het zonnetje te zetten. Bureaus pitchten hun beste cases van 2020 en 2021 aan een online panel bestaande uit kritische vakgenoten en vakpers. Drie juryleden – Bas Hakker, Carolien Vader en Siobhan Burger – beoordeelden de pitches.

‘Beste strategie’

LVB werd bekroond voor de beste strategie voor een campagne die is gebouwd rondom een documentaire die is uitgezonden op RTLZ en Videoland. Daarin gaat Jordy Hubers, als gezicht van de vele miljoenen bange beleggers, op zoek naar het antwoord op de vraag hoe je nu succesvol kunt beleggen. Die zoektocht leidde langs tal van wetenschappers, onder wie filosoof Bas Haring, voetbaltrainer Peter Bosz en mediawetenschapper Alyt Damstra. Vanuit die goede content zijn vele content assets gemaakt voor tal van social kanalen, uiteindelijk leidend tot landingen op de online omgeving van de private bank.

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4