LVB heeft bij de Grand Prix Content Marketing 2017 2 belangrijke prijzen gewonnen: brons in de categorie Beste B2B en goud voor de beste longformvideo. Beide prijzen voor opdrachtgever Nuon.
Contentmarketingstrategieën die op elkaar lijken. Moeten we dat wel willen, was de vraag die boven de uitreikingsavond van de Grand Prix hing. Eh…ja, doe maar meer templatisering. In de visual…
De laatste jaren verovert de podcast de harten van de mediaconsument. Uiteraard volgen wij – bureaus en merken – de consument. Ditmaal nog gelukkiger dan bij voorgaande mediatrends.
Op 12 juli zijn de winnaars van de Amerikaanse Videographer Awards 2019 bekend gemaakt. LVB is maar liefst drie keer in de prijzen gevallen bij dit internationaal gerespecteerde prijzenprogramma.
Met ‘Vermogens in Nederland’ voor ABN AMRO MeesPierson is het gelukt om een Beauty Case in Contentmarketing neer te zetten. In een video en een artikel blikken we terug.
Van klimaatdrammer en paskamermoord tot Easter worshipper: waarom reclametekstschrijvers verliezen van spin doctors en journalisten.
Een Esprix-nominatie en twee SAN-nominaties vormen bewijs voor LVB: reclame en content groeien naar elkaar toe. Als bureau spelen we daar op in. Met succes.
De consument moet onmiddellijk z’n gedrag veranderen want anders gaat de consument ten onder, aldus de reclame.
Het is 2019, het jaar van leads, propositiemarketing, design én van een prachtig huwelijk tussen content en reclame. Dit zijn de must-haves in content en marketing van LVB voor het nieuwe jaar.
De LVB-teller staat op 99 nominaties. Bijna de helft van die nominaties werd verzilverd. LVB is een prijswinnend bureau. Waarom we dat leuk vinden?
Reclamemakers en contentmarketeers moeten meer samenwerken. Dat komt uiteindelijk het merk ten goede.