BESTEL NU OP MANAGEMENTBOEK.NL

HUWELIJK RECLAME EN CONTENT

Na tien jaar contentmarketing en zeker honderd jaar reclame is het tijd voor een spetterend huwelijksfeest.

Content en Reclame horen bij elkaar.

NAAR STERKERE MERKEN

Contentmarketing was lange tijd één van de middelen in de marketingmix. Stap voor stap is contentmarketing opgeschoven richting het hart van het merk. In dit boek ontdek je hoe je vanuit één idee content, reclame, PR en alle andere tools uit je merkgereedschapskist omzet in een sterk merk.

CONSISTENTIE, CONSISTENTIE EN CONSISTENTIE

Het ontbreekt de laatste jaren vaak aan consistentie. Reclame en Content bewandelen verschillende sporen. Het is een uitdaging om als merk consistent te zijn in beide disciplines.

Reclamemakers zeggen vaak over content: content is gewoon reclame! Contentmakers zeggen over reclame: eigenlijk is reclame ook een vorm van content!

Beiden hebben gelijk.

Dus: aan de slag.

MEER WETEN?

VRAAG HET AART ZELF!

A.LENSINK@LVB.NL