Cross Media Case van het Jaar: Vermogens in Nederland

Financial_Focus_LVB_Vermogens_in_Nederland

Cross Media Case van het Jaar: Vermogens in Nederland

Een prachtige beloning voor een prachtige case. Vermogens in Nederland werd op 25 april uitgeroepen tot Cross Media Case van het Jaar 2018! Dit format werd in opdracht van ABN AMRO MeesPierson bedacht en gemaakt door LVB. Vermogens in Nederland is een contentcampagne, waarbij de ‘brandstof’ werd gevormd door drie unieke documentaires, die zowel op tv zijn uitgezonden als online op meerdere plekken vindbaar zijn. Met dit format zijn we uitgegaan van één centrale vraag, waarop we de veelzijdige antwoorden uit de doelgroep der miljonairs zoeken: ‘Wat doet het bezitten van veel vermogen met je?’. Er is gekozen voor een combinatie van tv- en videocontent, van hoge kwaliteit. Kwaliteit die past bij de bank en bij de doelgroep. De resultaten waren fenomenaal: een stijging van bezoek op FinancialFocus.nl van 100 procent en een stijging van leadinstroom van 50 procent. Check hieronder meer over de case en de resultaten.

Bekijk de updates!

Wilt u op de hoogte blijven van LVB en onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf u dan hier in!

Follow us