De eerste hoofdprijs van 2018 is een feit! Gisteravond werden de Cross Media Awards uitgereikt. Met onze case ‘Vermogens in Nederland’ voor ABN AMRO MeesPierson…

Cross Media Case van het Jaar: Vermogens in Nederland

Een prachtige beloning voor een prachtige case. Vermogens in Nederland werd op 25 april uitgeroepen tot Cross Media Case van het Jaar 2018! Dit format werd in opdracht van ABN AMRO MeesPierson bedacht en gemaakt door LVB. Vermogens in Nederland is een contentcampagne, waarbij de ‘brandstof’ werd gevormd door drie unieke documentaires, die zowel op tv zijn uitgezonden als online op meerdere plekken vindbaar zijn. Met dit format zijn we uitgegaan van één centrale vraag, waarop we de veelzijdige antwoorden uit de doelgroep der miljonairs zoeken: ‘Wat doet het bezitten van veel vermogen met je?’. Er is gekozen voor een combinatie van tv- en videocontent, van hoge kwaliteit. Kwaliteit die past bij de bank en bij de doelgroep. De resultaten waren fenomenaal: een stijging van bezoek op FinancialFocus.nl van 100 procent en een stijging van leadinstroom van 50 procent. Check hieronder meer over de case en de resultaten.
Bekijk de updates!
Wat een mooi begin van het awardjaar! Met onze case “Vermogens in Nederland” voor ABN AMRO MeesPierson maken we kans op de titel Cross Media Case van het jaar 2018 bij de Cros Media Awards.
Op 9 maart interviewde Nederlands Media Nieuws Aart Lensink over de case Vermogens in Nederland die LVB bedacht en produceerde voor ABN AMRO MeesPierson.
RTLZ zendt de tv-documentairereeks Vermogens in Nederland uit, een initiatief van ABN AMRO MeesPierson. Deze content wordt ingezet als brandstof voor een intensieve contentmarketingcampagne
Wilt u op de hoogte blijven van LVB en onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf u dan hier in!
Follow us
back to lvb.nl