Videographer Awards Brons Honorable Mention

Gamechangers in health

Voor wie?

Disciplines

Strategie
Content Marketing
Videomarketing
Conceptontwikkeling
Distributie en conversie

Eindproduct

Twee formats: een videoformat en een artikelreeks.

Wat is er gebeurd?

Vraag

Ontwikkel topfunnel content die Philips positioneert als thought leader in technologie en innovatie binnen het Health domein.

Oplossing

Twee unieke kernformats die de twee primaire doelgroepen van de content, C-suite en Buyers enerzijds en medisch specialisten anderzijds, inspireert. The World’s Best Hospital Chiefs is een artikelserie over ziekenhuis-CEO’s van over de hele wereld. Elke editie biedt een profiel van een CEO onder wiens leiding impactvolle innovatie is ontwikkeld en geïmplementeerd. Innovatie die lokaal uitblinkt en mondiaal inspireert. Gamechangers in Health is een serie video interviews met toonaangevende medici die een belangwekkende bijdrage leveren aan de ontwikkeling van een specifiek vakgebied. In het bijzonder cardiologie, oncologie en gynaecologie.

Resultaat

Beide formats scoren boven de voornaamste KPI benchmarks en kunnen bogen op aanzienlijke time spent en uitkijkpercentages, hetgeen onder deze specifieke doelgroepen die doorgaans niet beschikken over veel tijd, een overtuigende performance is.