Vijf nominaties voor LVB bij CMA 2021
Erg feestelijk nieuws uit Londen. We zijn maar liefst vijf keer genomineerd bij de internationale Content Marketing Awards (CMA). Met drie cases voor opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, Nationaal MS Fonds en Diabetesvereniging Nederland maken we kans op een award in vijf verschillende categorieën.
Directeur Aart Lensink is ontzettend trots op de nominaties: ‘Waardering krijgen van vakgenoten is en blijft prachtig. En dat het in dit geval ook nog eens internationale marketingexperts zijn die ons werk waarderen, maakt extra trots. Ik ben ook erg blij dat we met de drie succesvolle campagnes, drie uiteenlopende klantvragen beantwoorden. Bij iedere case vormen merk- en marketinginsights de basis voor een sterk, strategisch-creatief idee. Vanuit dat ene basisidee zijn deze campagnes opgebouwd, met diverse marketingelementen en met een zeer creatieve uitvoering, mét oog voor resultaat, distributie en effect.
Deze prachtige totaalcases laten wat ons betreft zien waar onze kracht als bureau ligt: een brede ervaring in meerdere doelgroepen met sterke strategische kennis en creatieve makers en adviseurs in huis die keer op keer bewijzen dat ze klantvragen perfect kunnen vertalen naar succesvolle, werkende campagnes. Onze dank gaat vanzelfsprekend uit naar onze opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson, MS Fonds en de Diabetesvereniging Nederland. En uiteraard naar alle collega’s op kantoor!’
De nominaties
De cases zijn genomineerd in de volgende categorieën. Klink op de link voor een toelichting op deze cases.
- The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Finance’
- The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Content Campaign’
- Face It voor Nationaal MS Fonds – ‘Best use of social media – B2C’
- Face It voor Nationaal MS Fonds – ‘Best use of content within media relations’
- Connect to your Heart voor Diabetesvereniging Nederland – ‘Best video – individual’
De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar The International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. Het is de grootste wereldwijde award ceremonie op het gebied van contentmarketing, waarbij bureaus hun beste werk van de afgelopen 12 maanden inzenden. Eerder wonnen we in 2015, 2017 en 2018 awards bij de CMA.
De uitreiking van de awards vindt dit jaar plaats op 25 november. Fingers crossed ?.