Nieuw boek Aart Lensink: ‘Merken bouwen met Content’
In het nieuwe boek ‘Merken bouwen met Content’ ontdek je hoe je vanuit één idee content, reclame, PR en alle andere tools uit je merkgereedschapskist omzet in een sterk merk.
‘Het langverwachte huwelijk tussen reclame en content’
Contentmarketing was lange tijd één van de middelen in de marketingmix. Stap voor stap is contentmarketing opgeschoven richting het hart van het merk. Met het boek ‘Merken bouwen met Content’ sluit Aart Lensink het (langverwachte) huwelijk tussen reclame en content. In het nieuwe boek ontdek je hoe je vanuit één idee content, reclame, PR en alle andere tools uit je merkgereedschapskist omzet in een sterk merk.
Content en reclame horen bij elkaar
Het ontbreekt de laatste jaren vaak aan consistentie. Reclame en Content bewandelen verschillende sporen. Het is een uitdaging om als merk consistent te zijn in beide disciplines. Reclamemakers zeggen vaak over content: content is gewoon reclame! Contentmakers zeggen over reclame: eigenlijk is reclame ook een vorm van content!
Beiden hebben gelijk. Dus: aan de slag. In dit boek legt Aart Lensink uit hoe jij met content aan jouw merk kunt bouwen. Aan de hand van theorie, inspiratie, actiepunten en een aantal leuke voorbeelden.
Nieuwsgierig? Meer ontdekken & bestellen doe je hier.