LVB 3x genomineerd met PostNL voor European Content Awards 2020

We did it! Met onze case ‘Succes op Bestelling‘ voor PostNL hebben we drie internationale nominaties weten te behalen. Met de – inmiddels meermaals bekroonde – case maken we kans op winst binnen drie verschillende categorieën bij de European Content Awards 2020. Nog even geduld: de winnaars worden op 27 februari in Krakau bekend gemaakt.

Drie nominaties voor ‘Succes op Bestelling’

Het contentformat dat LVB voor PostNL heeft ontwikkeld – ‘Succes op Bestelling’ – is in drie categorieën genomineerd voor een internationale award:

  • B2B Content Campaign of the Year
  • Video Content Campaign of the Year
  • ROI Content Campaign of the Year

Aart Lensink, algemeen directeur bij LVB: ‘In Nederland contentland vinden we altijd dat we heel goed bezig zijn. En dat zijn we ook, vind ik. Maar dan is het wel altijd lekker om bevestiging te krijgen van contentexperts uit andere landen. Deze drie nominaties voor PostNL bewijzen dat ons format ‘Succes op Bestelling’ ook grensoverschrijdend werkt. Daar ben ik enorm trots op. Een breed palet aan Europese kenners heeft deze case eruit gepikt om de goed doordachte contentstrategie én bijbehorende resultaten. Wederom een bewijs dat je met een proven concept op lange termijn succes kan hebben. Niet alleen succes in awareness en leads, maar ook succes in erkenning van Europese vakgenoten.’

De European Content Awards

De European Content Awards zijn in het leven geroepen om de uitmuntendheid in het contentmarketing vak te vieren. De awards worden uitgereikt aan bureaus en teams uit heel Europa voor kwalitatieve contentcreatie, dat inhoudelijk sterk is én onder aan de streep winst oplevert. Er zijn in totaal 23 categorieën waarbinnen inzendingen worden beoordeeld door experts uit het vakgebied.