Wat een mooi begin van het awardjaar! Met onze case “Vermogens in Nederland” voor ABN AMRO MeesPierson maken we kans op de titel Cross Media Case van het jaar 2018.

Bekendmaking winnaars Cross Media Case

In totaal waren er dit jaar 26 inzendingen in de case-categorie van de awards. Op 25 april horen we of we een gouden of zilveren award in de wacht hebben gesleept. Bekijk onze ingezonden casevideo hier.

IJzersterke inhoud en slimme distributie

Aart Lensink: ‘Deze nominatie is een mooie beloning voor de durf van ABN AMRO MeesPierson om tijd en energie te steken in een crossmediaal contentconcept. En nog mooier: dit concept werkt ook echt op alle verschillende kanalen, van een branded partnership met RTLZ tot de eigen kanalen van ABN AMRO MeesPierson. Waarbij we de content hebben aangepast aan elk specifiek medium met zijn eigen specifieke eigenschappen. De kracht van Vermogens in Nederland is denk ik de combinatie van ijzersterke inhoud en een uitgekiende distributiestrategie.’

Lees hier een interview met Aart over deze case en de inzending voor de Cross Media Awards.