Internationale winst voor LVB met ‘Vermogens in Nederland’

We waren al uitzinnig van vreugde door onze vijf nominaties voor de International Content Marketing Awards, maar gisteravond in London kon het feest niet op. We hebben met de case ‘Vermogens in Nederland’ voor ABN AMRO MeesPierson een internationale bronzen award in de wacht gesleept!

Uit ruim 400 inzendingen uit 130 verschillende landen is onze case ‘Vermogens in Nederland’ genomineerd in de categorie ‘Best Content Campaign’. Cases in deze categorie zijn beoordeeld op basis van significante impact over een periode van drie maanden. Hierbij stonden creativiteit, strategie en distributie hoog in het vaandel.

Aart Lensink, algemeen directeur LVB: ‘Deze internationale erkenning is voor ons de kers op de taart. Vermogens in Nederland is een inmiddels uitgebreid bekroonde succescase. Terecht. Maar het feit dat dit ook internationaal opgemerkt én beloond wordt door een jury van contentexperts is natuurlijk fantastisch. Samen met ABN AMRO MeesPierson en launching partner RTLZ hebben we een grote stap voorwaarts gezet met de inzet van branded partnerships in Nederland. En dit is nog maar het begin!’

De winnende case ‘Vermogens in Nederland’

Vermogens in Nederland is een contentcampagne voor ABN AMRO MeesPierson. De ‘brandstof’ zijn drie unieke documentaires, die zowel op tv (RTLZ) worden uitgezonden als online op meerdere plekken vindbaar zijn. De kern binnen de docu’s vormden de geïnterviewden. Negen verhalen, over negen mensen die op creatieve, inhoudelijke wijze zijn geportretteerd, om te achterhalen hoe het is om miljonair te zijn in een van de meest genivelleerde landen ter wereld. Zoals ex-voetballer Demy de Zeeuw, bitcoinmiljonair Marc van der Chijs, ex-eigenaar van Drukwerkdeal Marco Aarnink en de tweeling Julie en Marie Reinders. Lees hier meer over ‘Vermogens in Nederland’.

Over The CMA International Content Marketing Awards 2018

De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar de CMA International Content Marketing Awards. Dit om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. Bureaus zenden hun beste werk van de afgelopen 12 maanden in. De beoordeling ligt in de handen van een jury met grote namen uit de marketingwereld. Het evenement is dé showcase van talent, expertise, inspiratie en inzicht van merkmarketeers overal ter wereld.