28 sep 2020 / LVB

Wat zoek je nu écht in een marketingprofessional?

Hét ultieme marketeersprofiel: hoe ziet dat eruit? Door de coronacrisis kwamen in Nederland honderden marketingprofessionals op straat te staan. Dat maakt voor veel bedrijven dat ze niet langer hoeven te kiezen voor wat er beschikbaar is op de arbeidsmarkt, maar wat ze écht verwachten van marketeers.

LVB

Hét ultieme marketeersprofiel: hoe ziet dat eruit? Door de coronacrisis kwamen in Nederland honderden marketingprofessionals op straat te staan. Dat maakt voor veel bedrijven dat ze niet langer hoeven te kiezen voor wat er beschikbaar is op de arbeidsmarkt, maar wat ze écht verwachten van marketeers.

Daarover is op 22 september tijdens de ‘NIMA Top Marketing Club Management Journey’ gespard met Arthur Simonetti van DSM/Project NL2025 en onze eigen algemeen directeur Aart Lensink. Ze spraken zich uit en filosofeerden over kennis en kunde van de ideale teamplayer. De eigenschappen die een marketeer moet beheersen. Nieuwsgierig zijn, scherp kunnen formuleren en door de Adweek kunnen bladeren in je vrije tijd zónder het te zien als werk: een aantal van die essentiële eigenschappen.

Beneuwd naar wat er nog meer werd besproken? Lees dan hier het artikel terug op Marketingfacts.

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4