26 mei 2011 / LVB

TV-reeks voor Oei, ik groei

Oei, ik groei is misschien wel het sterkste merk voor jonge ouders. Menige moeder en vader hebben dankzij deze ‘bijbel’ kennisgemaakt met het fenomeen sprongetje bij baby’s. Nu krijgt het…

LVB

Oei, ik groei is misschien wel het sterkste merk voor jonge ouders. Menige moeder en vader hebben dankzij deze ‘bijbel’ kennisgemaakt met het fenomeen sprongetje bij baby’s. Nu krijgt het merk ook een tv-programma. En dat gaan wij maken! Eind deze zomer zal het programma al te zien zijn op RTL4. In het programma trekken we de sterke lijn van het boek door: Frans Plooij informeert ouders over de ontwikkeling van hun kind. Daarvoor zoeken we nog een aantal ouders met pasgeboren kindjes. Meld je aan!

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
5