19 jul 2013 / LVB

Succesvol zijn met content?

De belofte van contentmarketing is kort op te schrijven: klanten boeien en binden dankzij content waar ze wat aan hebben. Maar hoe weet je waar je klanten wat aan hebben?…

LVB

De belofte van contentmarketing is kort op te schrijven: klanten boeien en binden dankzij content waar ze wat aan hebben. Maar hoe weet je waar je klanten wat aan hebben? Waarmee help je ze daadwerkelijk? Waarmee vermaak je ze ├ęcht? Hoe onderscheidt jouw content zich van die van andere aanbieders? En hoe zorg je dat jouw content uiteindelijk ook iets oplevert? Het boek ‘Aan de slag met contentmarketing’ heeft alle antwoorden.

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
9