15 okt 2013 / LVB

Securitas: succesvolle herpositionering dankzij contentmarketing

Met een contentstrategie voor de zakelijke markt dingt Securitas mee naar de award voor ‘beste crossmediale concept voor de zakelijke markt’. Uitdaging: herpositioneer Securitas bij opdrachtgevers van ‘leverancier van beveiligers’…

LVB

Met een contentstrategie voor de zakelijke markt dingt Securitas mee naar de award voor ‘beste crossmediale concept voor de zakelijke markt’.

Uitdaging: herpositioneer Securitas bij opdrachtgevers van ‘leverancier van beveiligers’ naar ‘partner in veiligheid’, verhoog de autoriteitspositie en claim kennisleiderschap

Contentstrategie: met een contentsite, infographics,
whitepapers, uitlegvideo’s, een pr-strategie, social media en De Nationale Veiligheidsbarometer structureel de dialoog aangaan met de doelgroep (potentiële opdrachtgevers)

Resultaat: het bezoek aan de contentsite verviervoudigde in een jaar tijd, in diezelfde periode bereikte Securitas met ruim 130 publicaties in relevante media enkele miljoenen mensen

Bekijk het contentplatform van Securitas

Bekijk de casebeschrijving van ONVZ Zorgverzekeraar

Bekijk de casebeschrijving van Intratuin

Of wil je zelf ook aan de slag met contentmarketing?

 

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4