Securitas: succesvolle herpositionering dankzij contentmarketing
Met een contentstrategie voor de zakelijke markt dingt Securitas mee naar de award voor ‘beste crossmediale concept voor de zakelijke markt’. Uitdaging: herpositioneer Securitas bij opdrachtgevers van ‘leverancier van beveiligers’…
Met een contentstrategie voor de zakelijke markt dingt Securitas mee naar de award voor ‘beste crossmediale concept voor de zakelijke markt’.
Uitdaging: herpositioneer Securitas bij opdrachtgevers van ‘leverancier van beveiligers’ naar ‘partner in veiligheid’, verhoog de autoriteitspositie en claim kennisleiderschap
Contentstrategie: met een contentsite, infographics,
whitepapers, uitlegvideo’s, een pr-strategie, social media en De Nationale Veiligheidsbarometer structureel de dialoog aangaan met de doelgroep (potentiële opdrachtgevers)
Resultaat: het bezoek aan de contentsite verviervoudigde in een jaar tijd, in diezelfde periode bereikte Securitas met ruim 130 publicaties in relevante media enkele miljoenen mensen
Bekijk het contentplatform van Securitas
Bekijk de casebeschrijving van ONVZ Zorgverzekeraar
Bekijk de casebeschrijving van Intratuin
Of wil je zelf ook aan de slag met contentmarketing?