04 jun 2012 / LVB

Securitas haalt content uit de brandkast

Een beveiliger die waarschuwt, de markt is hem al snel zat. Brand, inbraken, ongelukken. Dood en verderf. Jahaa, nou weten het wel. Dus ga je relevante content maken die voor…

LVB

Een beveiliger die waarschuwt, de markt is hem al snel zat. Brand, inbraken, ongelukken. Dood en verderf. Jahaa, nou weten het wel. Dus ga je relevante content maken die voor zichzelf spreekt. Niet push, maar pull. In een relevante omgeving. Securitas doet dat tegenwoordig met een eigen kennisplatform, inclusief handige video-checks.

Best gek. In een markt zo competitief als die van beveiliging, claimt niemand op een overtuigende manier ‘veiligheid’ als content property. Dus hebben wij dat maar gedaan voor Securitas.

Eigen content
Aan de hand van een uitgekiende strategie benadert Securitas zijn markt rechtstreeks met relevante content. Van eigen makelij. Content die steeds dezelfde impliciete bewering over Securitas waarmaakt: wij zijn dé kennisautoriteit op het gebied van veiligheid.

Beeldvorming veranderen
Daarmee wil het de hardnekkige beeldvorming structureel veranderen. Securitas is geen leverancier van beveiligers en een aantal oplossingen. Nee, Securitas is expert in veiligheidsvraagstukken.

Voorbeeld
Meest recente voorbeeld: een brandveiligheidcheck voor bedrijven. Duidelijk, laagdrempelig, confronterend. Verspreid via nieuwsbrief, Twitter, Facebook en eigen contentplatform.

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
8