15 okt 2013 / LVB

ONVZ Zorgverzekeraar: maatschappelijke impact met Het Beste Zorgidee

Met ‘Het Beste Zorgidee’ dingt ONVZ Zorgverzekeraar mee naar de award voor ‘beste crossmediale concept voor de consumentenmarkt’. Uitdaging: hoe geef je invulling aan je maatschappelijke doelstellingen om de zorg…

LVB

Met ‘Het Beste Zorgidee’ dingt ONVZ Zorgverzekeraar mee naar de award voor ‘beste crossmediale concept voor de consumentenmarkt’.


Uitdaging
: hoe geef je invulling aan je maatschappelijke doelstellingen om de zorg daadwerkelijk te verbeteren, op een manier die óók inhoud geeft aan ONVZ’s merkpropositie waarin keuzevrijheid centraal staat

Contenstrategie: met een jaarlijks terugkerende contentcampagne (resulterend in een award) een platform creëren en de ‘zorggemeenschap’ mobiliseren hun zorgverbeterideeën hierop te delen

Resultaat: in het zesde bestaansjaar is Het Beste Zorgidee een sterk mediamerk op zichzelf geworden, heeft de politiek het initiatief omarmd, wordt via landelijke rtv-publiciteit een miljoenenpubliek bereikt én leidt het initiatief aantoonbaar tot succesvolle zorgverbeteringsprojecten

 

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4