ONVZ Zorgverzekeraar: maatschappelijke impact met Het Beste Zorgidee
Met ‘Het Beste Zorgidee’ dingt ONVZ Zorgverzekeraar mee naar de award voor ‘beste crossmediale concept voor de consumentenmarkt’. Uitdaging: hoe geef je invulling aan je maatschappelijke doelstellingen om de zorg…
Met ‘Het Beste Zorgidee’ dingt ONVZ Zorgverzekeraar mee naar de award voor ‘beste crossmediale concept voor de consumentenmarkt’.
Uitdaging: hoe geef je invulling aan je maatschappelijke doelstellingen om de zorg daadwerkelijk te verbeteren, op een manier die óók inhoud geeft aan ONVZ’s merkpropositie waarin keuzevrijheid centraal staat
Contenstrategie: met een jaarlijks terugkerende contentcampagne (resulterend in een award) een platform creëren en de ‘zorggemeenschap’ mobiliseren hun zorgverbeterideeën hierop te delen
Resultaat: in het zesde bestaansjaar is Het Beste Zorgidee een sterk mediamerk op zichzelf geworden, heeft de politiek het initiatief omarmd, wordt via landelijke rtv-publiciteit een miljoenenpubliek bereikt én leidt het initiatief aantoonbaar tot succesvolle zorgverbeteringsprojecten