07 sep 2012 / LVB

Nieuwe online broker maakt de tongen los

De markt voor online brokers is geen gemakkelijke. Je moet een scherpe prijs bieden en je moet innovatief zijn. Het Belgische Keytrade Bank dacht toch nog iets te kunnen toevoegen…

LVB

De markt voor online brokers is geen gemakkelijke. Je moet een scherpe prijs bieden en je moet innovatief zijn. Het Belgische Keytrade Bank dacht toch nog iets te kunnen toevoegen in deze ultracompetitieve markt. Wij hielpen deze ‘assets’ onder de aandacht te brengen bij de particuliere belegger.

Er was echt even sprake van commotie in beleggersland. De lancering van Keytrade Bank in Nederland – die wij zorgvuldig hielpen voor te bereiden – maakte de tongen aardig los. Beter, innovatiever en tegen een prijs dit tot 15 keer lager ligt. Die boodschap kwam aardig over via de media.

Track record
Aandacht is echter niet vanzelfsprekend. Keytrade Bank is ondanks zijn indrukwekkende track record nauwelijks bekend buiten thuismarkten België en Luxemburg. Dan moet je het hebben van timing. De lancering bijvoorbeeld plannen op een moment van bezinning. Bijvoorbeeld rondom de presentatie van de cijfers van marktleider Binck Bank. Een mooi moment voor de media om eens een vergelijking te trekken. En dat indrukwekkende track record op te snorren.

Gerben Bossenbroek, communicatieadviseur en social media-specialist

LVB

LVB

LVB en cookies:

Welkom bij LVB. Op onze website maken we gebruik van cookies. Hiermee kunnen wij onder andere het functioneren van onze website verbeteren en webstatistieken bijhouden. Ook kunnen wij en derde partijen informatie verzamelen. Lees voor meer informatie ons Cookiebeleid, onder aan de pagina.

GOT IT
4